לא טורקיה ולא ירדן: 5 מדינות זולות שאפשר לטוס אליהן

כשהאנטישמיות מתפרסת לעוד ועוד מדינות ברחבי העולם, היעדים לטיול מרענן הולכים ומצטמצמים. מצאנו עבורכם 5 מדינות עם מחירים זולים ונופים מהממים - לגזור ולשמור ליום שאחרי המלחמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 12:55 ו בשבט התשפד

לא טורקיה ולא ירדן: 5 מדינות זולות שאפשר לטוס אליהן
גאורגיה, צילום: Guitar photographer,Shutterstock

מאז החלה המלחמה, פרצה גם תופעת האנטישמיות בעולם - יותר מתמיד. מדינות רבות שהצליחו להסוות את השנאה כלפי היהודים החלו לעשות זאת בגלוי, עם הפגנות נגד "רצח העם בעזה" ואפילו תביעה משפטית. טורקיה וירדן כבר לא באות בחשבון, למרות הנופים היפים והמחירים הזולים, אז החלטנו למצוא עבורכם 5 מדינות מהממות, מעולות לשופינג ובלי יותר מדי אנטישמיות.

בולגריה

בבולגריה תוכלו לבקר בעיר העתיקה בפלובדיב, לטייל בהרי רילה הציוריים, להירגע על חוף הים השחור וליהנות ממחירים זולים במיוחד של ביגוד, תכשיטים ואמנות מסורתית. בסופיה, עיר הבירה של בולגריה, יש מרכזי קניות מודרניים ושווקים מסורתיים.

בולגריה

בולגריה צילום: SCStock,Shutterstock

גאורגיה

גאורגיה מורכבת משתי ערים גדולות: טביליסי ובטומי. בטביליסי, עיר הבירה תוכלו להתפעל מהנופים היפים של קתדרלת סווטיצ'ובלי, לטייל בהרי הקווקז המרהיבים וליהנות מקניות בשווקים ובחנויות בוטיק במחירים נמוכים בהרבה מאלו של ישראל.

טביליסי, גאורגיה

טביליסי, גאורגיה צילום: Mike Laptev,Shutterstock

קפריסין

קפריסין ידועה בחופים היפים בפאפוס, איה נאפה ועוד, ובחורבות העתיקות בעיר הבירה ניקוסיה. לצד חיי לילה תוססים, קפריסין מציעה גם שופינג של אמנות מקומית, טקסטיל ומותגים בינלאומיים במחירים זולים.

קפריסין

קפריסין צילום: Serenity-H,Shutterstock

יוון

אתונה לא רחוקה מישראל, ובעונת הקיץ תוכלו להשתזף בחופים המדהימים של סנטוריני. ביוון יש סצנת קניות מגוונת, משווקים שוקקים ועד בוטיקים יוקרתיים. אתונה וסלוניקי ידועות במיוחד באזורי הקניות שלהן.

יוון

יוון צילום: Feel good studio,Shutterstock

רומניה

רומניה כוללת טירות רבות מימי הביניים, הרי הקרפטים עוצרי הנשימה ומנזרים יחודיים. בעיר הבירה בוקרשט יש רחובות שלמים של חנויות וקניונים המציעים סחורה זולה.

בוקרשט, רומניה

בוקרשט, רומניה צילום: Dragos Asaftei,Shutterstock