לצד בתו אמילי, תומאס הנד זעק בטלוויזיה הבריטית: "אין לכם מושג"

לאחר שבתו אמילי חזרה משבי חמאס, תומאס הנד התראיין לתכנית של פירס מורגן והתעצבן: "אין לכם זכות אפילו לדבר איתי. האם הייתם בישראל אי פעם?" | צפו בראיון

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 10:34 ו בשבט התשפד

לצד בתו אמילי, תומאס הנד זעק בטלוויזיה הבריטית: "אין לכם מושג"
תומאס הנד לצד ביתו אמילי, צילום: צילום מסך

תומאס הנד התראיין אמש (ב') לטלוויזיה הבריטית לצד בתו אמילי ותקף את המבקרים נגד ישראל. "אנחנו חיים את זה אוקיי? אנחנו חיים את זה, חיינו את זה כל יום מזה 20 שנים. אין לכם מושג. אין לכם זכות אפילו לדבר איתי", אמר האב במרירות.

הנד התראיין לכתניתו של פירס מורגן ואמר עוד: "האם הייתם בישראל אי פעם? כל מי שאומר שהתגובה של ישראל חסרת פרופורציות - האם כל אחד מכם בא לראות 'אפרטהייד' במדינה הזאת? זה לא קיים, אידיוטים! זה לא קיים", אמר.

צפו בראיון:

אין לכם שום מושג, ואתם שרים 'מהנהר עד הים'

הוא הסביר כי בישראל ישנם ערבים שמעורבים בחיי הקהילה. "בואו ותסתכלו על כל השלטים בכבישים, הם בעברית, בערבית ובאנגלית. כל האוטובוסים, עם הכיתובים האלקטרוניים הם בעברית, ערבית ואנגלית. האם אתם חושבים באמת שהמדינה תטריח את עצמה לכתוב את כל השלטים בכבישים בשלושת השפות אם המדינה הייתה 'אפרטהייד'? היא לא הייתה מבזבזת את הכסף על זה".

"בואו לכל בית ספר או עיר בארץ הזאת ותמצאו פרופסוריות ערביות בבתי חולים, בכל מקום. אין לכם שום מושג, ואתם שרים 'מהנהר עד הים', אתם לא יודעים איזה נהר. אתם לא יודעים היסטוריה ולא גיאוגרפיה. אנשים מלומדים מהרווארד והם אפילו לא יודעים איזה נהר ואיזה ים מקיפים את ישראל", סיים.