המחבל התרברב לחבריו: "הרגתי 20 אנשים, הכול למען אללה"

שני המחבלים מהפיגוע הקטלני ברעננה היו אסורי כניסה לישראל, וכשנתפסו בשנה האחרונה תירצו כי רק ניסו להביא פרנסה למשפחה. מיד לאחר הפיגוע התרברבו המחבלים לחבריהם: "נקמנו, אללה אכבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 20:16 ה בשבט התשפד

המחבל התרברב לחבריו: "הרגתי 20 אנשים, הכול למען אללה"
זירת הפיגוע ברעננה, צילום: Itai Ron,FLASH90

מחמוד ואחמד זידאת, פלשתינים בני 24 ו-44 מהכפר בני נעים ליד חברון, הם שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הקטלני היום (ב') ברעננה בו נפצעו 19 אנשים ואחת נרצחה. מיד לאחר הפיגוע התרברבו שני המחבלים בקבוצת הטלגרם של הכפר.

אחד מהמחבלים כתב "נקמתי, אללה אכבר". השני הצהיר גם הוא "ביצעתי פיגוע", והמשיך: "תבקשו מאללה שימחל לי. הרגתי 20 אנשים בדקירה ובדריסה, הכול למען אללה". שני המחבלים הם קרובי משפחה ומנועי כניסה לישראל על ידי השב"כ.

"נכנסתי לישראל רק כדי לתת מזון לילדים שלי"

מחמוד זידאת נתפס מספר פעמים בישראל ללא היתר כניסה. בשנה האחרונה הוא אף נכנס למספר ימי מעצר לאחר שנתפס בפעם השביעית בישראל. בבית המשפט הוא טען כי רק ביקש לספק פרנסה למשפחתו.

"נכנסתי לישראל רק כדי לתת מזון לילדים שלי", העיד המחבל. "אין לי אפשרות לעבוד, אין עבודה בשטחים, אין מי שיעזור לי. אני מבקש מבית המשפט להסתפק בתקופת המעצר ולאפשר לי לראות את הילדים שלי כדי להכין אותם לקראת החג לפחות. אני מכבד את בית המשפט, תודה"