"לטרור אין גיל": שר השיכון ושר העבודה מתנגדים להכנסת פועלים מבוגרים מיו"ש

השרים יצחק גולדקנופף ויואב בן צור מגיבים לפיגוע ברעננה ומביעים את התנגדותם להכנסת פועלים פלשתינים מבוגרים לישראל: "אסור להכניס אותם! המדיניות הרופסת של תעסוקה תמורת שקט התפוצצה לכולנו בפנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 16:25 ה בשבט התשפד

"לטרור אין גיל": שר השיכון ושר העבודה מתנגדים להכנסת פועלים מבוגרים מיו"ש
זירת הפיגוע ברעננה, צילום: Itai Ron,Flash90

הפיגוע הקטלני ברעננה: אירוע קשה ברעננה עם מספר רב של פצועים כאשר מחבלים השתלטו על רכבים של עוברי אורח ופצעו כ-20 אזרחים. שני המחבלים הם קרובי משפחה - מחמוד ואחמד זידאת, פלשתינים בני 24 ו-44 מהכפר בני נעים ליד חברון. שניהם ללא היתרי כניסה לישראל ומנועי כניסה על-ידי השב"כ - ובזירה הפוליטית קישרו את זהותם להתנגדות להכנסת פועלים מיהודה ושומרון לישראל.

"חובתי לדאוג לענף הנדל"ן אך לא על חשבון חיי אזרחינו"

שר השיכון והבינוי, יצחק גולדקנופף, כתב: "פיגוע קשה בעיר רעננה כאשר בן עוולה מבקש ליטול חיים של ילדים קטנים. אני מתפלל להחלמת הפצועים. על פי המשטרה, המחבל בן 40 מחברון. לטרור הפלשתיני הרצחני אין גיל, והאירוע הזה מלמד על הסכנה בכניסה של פועלים פלשתינים לעבודה בישראל. חובתי לדאוג לענף הנדל"ן אך לא על חשבון חיי אזרחינו".

יצחק גולדקנופף

יצחק גולדקנופף | צילום: Yonatan SIndel/Flash90

שר העבודה, יואב בן צור, הוסיף: "עוד עדות מדממת וכואבת שממחישה לנו בדם את ההסתה הפרועה שמשתוללת בקיני הטרור, הכפרים הפלשתינים, ואת הסכנה המוחשית בכניסת עובדים פלשתינים מיהודה ושומרון. אסור להכניס אותם! המדיניות הרופסת של תעסוקה תמורת שקט התפוצצה לכולנו בפנים, טרור גודעים בלחימה ובכוח צבאי. לא בפתרונות מדיניים".

מ"מ שר הבריאות, יואב בן צור. יחזיר את הטפסים הישנים?

יואב בן צור | צילום: Yonatan Sindel/Flash90