מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החטוף שחזר במסר מצמרר לחברו הטוב שנותר בשבי: "זה רק עניין של זמן"

איתי רגב שחזר מספר ימים לאחר אחותו מיה משבי החמאס, משתף בגעגוע ובתקווה לחזרתו של עומר שם טוב חברו הטוב שנחטף לעזה ונמצא שם עדיין: "100 ימים שעומר שם, בתנאים לא תנאים, בלי אוויר ובלי אוכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 08:17 ה בשבט התשפד

החטוף שחזר במסר מצמרר לחברו הטוב שנותר בשבי: "זה רק עניין של זמן"
איתי רגב בעצרת לציון 100 יום לשבי החטופים, צילום: Miriam Alster,Flash90

איתי רגב בן ה-18, חזר משבי החמאס לפני כחודש וחצי לאחר שנחטף לעזה עם אחותו מיה וחברם עומר שם טוב. מיה אחותו חזרה אף היא מספר ימים לפניו, אך עומר נשאר עדיין בשבי. בפוסט שפרסם רגב בחשבון האינסטגרם שלו, התייחס לעובדה שעברו 100 ימים מאז שנחטפו, כאשר עומר טרם שב. "100 ימים. 100 ימים שעומר שם, בתנאים לא תנאים, בלי אוויר ובלי אוכל", כתב.

100 ימים שהחטופים בשבי החמאס

100 ימים שהחטופים בשבי החמאס, צילום: Miriam Alster,Flash90

איתי רגב: "עומר אני בטוח שזה רק עניין של זמן"

בהמשך שיתף רגב על הזיכרונות ועל התקווה: "46 ימים שאני פה בלעדייך, תכף אתה מכפיל את הזמן שהייתי שם איתך. אבל הפעם אתה לבד. אני מקווה שאתה חזק כמו שהיית בפעם האחרונה שהתראינו. הסתכלתי בגלריה ומצאתי תמונה שלי עם חולצה של נבחרת ברזיל. חולצת המזל של עומר, והרגשתי צורך לשתף. התמונה העלתה בי חיוך ותקווה שאותם אני רוצה לשלוח לעומר". "עומר אני בטוח שזה רק עניין של זמן, מחכים לך בבית", סיים בגעגוע.

מיה ואיתי רגב חזרו הביתה

כזכור, האחים איתי ומיה רגב נחטפו על ידי מחבלי החמאס לעזה ב-7 לאוקטובר. לאחר 54 ימים בשבי החמאס, שוחרר איתי מהשבי ואושפז בבית החולים סורוקה לצד אחותו מיה, שבעצמה חזרה מעזה מספר ימיו לפניו. חברם עומר שנחטף יחד איתם, טרם חזר.