מירי רגב מאיימת על כאן 11 וידיעות: "הגיע הזמן לעשות לזה סוף"

שרת התחבורה דורשת מכאן 11, ווינט וידיעות אחרונות להתנצל לאלתר על הדיווח על כך שחילקה פופקורן בישיבת הקבינט: "פרסום שיקרי המהווה דברי דיבה חמורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/24 22:14 ג בשבט התשפד

מירי רגב מאיימת על כאן 11 וידיעות: "הגיע הזמן לעשות לזה סוף"
מירי רגב, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

שרת התחבורה, מירי רגב, מאיימת לתבוע את Ynet, ידיעות אחרונות וכאן 11 בגין הפצת דיבה. במכתב התביעה שהוגש באמצעות עורך הדין דוד סגל נטען כי הדיווח על כך שחילקה פופקורן בישיבת הקבינט הינו שקרי. "אין שחר ויסוד לאמור בפרסום, מדובר בפרסום שיקרי המהווה דברי דיבה חמורים" נכתב בתביעה. עוד נכתב בתביעה: "היה מצופה מגוף עיתונאי לבדוק האם אכן העובדות האמורות בפרסום נכונות, אולם הדחף להשחיר את השרה חשוב יותר מן האמת לשיטתכם".

סערת הפופקורן: "ההצגה מתחילה"

כזכור, בשבוע שעבר דיווח העיתונאי מיכאל שמש כי השרה מירי רגב הוציאה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט וחילקה למשתתפים. באתר ynet הוסיף הכתב איתמר אייכנר כי רגב הוציאה את שקית הפופקורן בעקבות ויכוח בין גלנט לבן גביר, כשהיא אומרת "הו! ההצגה מתחילה, עכשיו אני אוציא את הפופקורן".

בסביבת רגב מיהרו להכחיש את הדיווחים וטענו כי הפופקורן הוא למטרות דיאטה וכי הוא נועד למנוע מהשרה לאכול מהכיבוד המוגש בישיבה. למרות ההסבר, ההטרלה עוררה את זעמם של לא מעט האנשים, וכאמור ההשרה החליטה לאיים בתביעה נגד העומדים מאחורי הפרסום.