מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מצמרר: הצלם תיעד במקרה את החייל עם בני משפחתו - לפני שנפל בעזה

סרן איתן פיש ז"ל שנפל לפני כחודש ברצועת עזה, הצטלם עם משפחתו במפגש משפחות מספר ימים טרם נפילתו. משפחתו חיפשה בנרות את התמונות וכעת הן נמצאו: "החוליה החסרה בשרשרת הושלמה לכולם יחד"

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 08/01/24 15:00 כז בטבת התשפד

מצמרר: הצלם תיעד במקרה את החייל עם בני משפחתו - לפני שנפל בעזה
איתן פיש ז"ל, צילום: אפקס מדיה, אלכס פרי

קצין השריון סרן איתן פיש ז"ל, בן 23 מהיישוב פדואל, שנפל לפני כחודש ברצועת עזה השאיר אחריו מורשת של אהבת הארץ, עדינות נפש וכישרון יוצא דופן לציור. לאחר נפילתו, חיפשה משפחתו תמונות אחרונות שלו, שצולמו במפגש משפחות שהתקיים מספר ימים טרם נפילתו - ופנתה לעזרת אנשים טובים דרך הרשתות החברתיות: "עזרו לנו בבקשה למצוא את התמונות האחרונות שלנו עם איתן", כתבו בפוסט שפרסמו. אמש (א'), לאחר ימים מורטי עצבים, מצאה המשפחה את הצלם ואת התמונות.

"כמובן שכולנו הגענו לפגוש את איתן אחרי שבועות שלא ראינו אותו"

"הכל התחיל בתאריך 29.11, יום ביקור משפחות לחיילים בפארק ערד, לאחר היציאה מעזה ולפני הכניסה חזרה", סיפר יחיאל, אחיו של איתן, והוסיף: "כמובן שכולנו התייצבנו למפגש והגענו לפארק ערד לפגוש את איתן אחרי שבועות שלא ראינו אותו. במקביל לאירוע בפארק ערד, התרחש אירוע זהה ליד, בתל ערד. בשני האירועים יחד השתתפו חיילים מנח"ל, גולני, חיל האוויר, ושתי חטיבות שריון סדירות. בקיצור, מי לא היה שם".

סרן איתן פיש ז"ל,

סרן איתן פיש ז"ל, צילום: אפקס מדיה, אלכס פרי

סרן איתן פיש ז"ל,

סרן איתן פיש ז"ל, צילום: אפקס מדיה, אלכס פרי

עוד סיפר, כי במהלך האירוע, ראו צלם על מדים עם תג 'צלם צבאי' שמסתובב בין המשפחות ומצלם אותם. "הוא כמובן לא פסח על איתן והאחיינים. איך כתבתי לחברים באותו הרגע? 'הצלמים הצבאיים מאוד אוהבים את המשפחה שלנו'", אמר. לאחר המפגש, חזרה משפחת פיש הביתה ואיתן נכנס בחזרה לעזה.

"החוליה החסרה בשרשרת הושלמה לכולם יחד"

בהמשך, מספר פיש על רגע מציאת התמונות: "יום ראשון – אמצע סדר צהריים, מצלצל הפלאפון – ניצן דוצ"ה 188 על הקו: 'נראה לי מצאתי את התמונות! שלחתי לך בווטסאפ, תראה!'. אני נכנס כלא מאמין לווטסאפ – ושם מחכה לי סרטון ועוד עשר תמונות של איתן, מהממות וערוכות אחת אחת. תוך כדי השיחה קופצת לי הודעה בטוויטר מההיא שיצרה איתי קשר כבר בשישי: 'מצאתי את הצלם!!!!!!!'. אני עוד מנסה להתאפס על עצמי, מעביר למשפחה את כל התמונות. מדהים איך כל החיפוש התנקז לרגע אחד. האסימון נפל לכולם ברגע אחד, החוליה החסרה בשרשרת הושלמה לכולם יחד".