מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נפתחת דלת ומחכות שש בנות - עם פציעות קשות מאוד: הרגעים האיומים בשבי

אגם גולדשטיין אלמוג שהוחזקה בשבי חמאס 51 יום מעידה על הרגעים האיומים: "הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות, הן פצועות עם פציעות מאוד קשות ומורכבות שלא מטופלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/24 22:18 כה בטבת התשפד

נפתחת דלת ומחכות שש בנות - עם פציעות קשות מאוד: הרגעים האיומים בשבי
אגם גולדשטיין אלמוג, צילום: מטה משפחות החטופים

אגם גולדשטיין אלמוג (17) שהוחזקה 51 יום בשבי חמאס חזרה לימים הקשים בשבי והעידה: "באחד הימים עברנו מבית למנהרה. פתאום נפתחה הדלת ופגשנו שש בנות. הרבה בנות חוו פגיעות מיניות קשות, הן פצועות עם פציעות מאוד קשות ומורכבות שלא מטופלות".

"זה כבר היה תקופה שהן חובשות רק כל חמישה ימים"

אגם הוסיפה כי מצבן של החטופות הלך והידרדר: "כשאנחנו היינו איתן זה כבר היה תקופה שהן חובשות רק כל חמישה ימים כי כבר אין תחבושות" העידה. "אני מניחה שזה עכשיו פעם ביותר ימים כי החומרים נגמרו והאספקה הולכת ופוחתת וזה גם הפגיעה הפיזית וגם הפגיעה הנפשית. אני לא יכולה לדמיין בכלל מה המצב שלהן, באיזה תקווה הן נאחזות".

הם נכנסנו וירו בו ישר. הוא צעק "לא לא לא"

בעדותה, אגם סיפרה גם על רגעי המתקפה הרצחנית: "אבא שלי עמד בכניסה לממ"ד עם הקרש של המיטה של אחותי, הם נכנסנו וירו בו ישר. הוא צעק 'לא לא לא' ואנחנו ישבנו מחובקים בפינה של החדר. הובילו אותנו החוצה, עברנו מעל אבא שלי, ראינו אותו שוכב עם הידים למעלה. אפילו לא ירדנו לנשק אותו או להיפרד. הכל היה מעורפל ובצעקות שלהם ואז אחותי התעלפה ונורתה גם".