טלגרם הכריזה על עדכון דרמטי: כל מה שאתם צריכים לדעת

אפליקציית ההודעות המוצפנות הכריזה על עדכון ובו שדרוגים רבים, בניהם גם בשורה למשתמשים: שיפור בצריכת הסוללה של האפליקציה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/24 20:22 כה בטבת התשפד

טלגרם הכריזה על עדכון דרמטי: כל מה שאתם צריכים לדעת
טלגרם מתחדשת, צילום: AlexandraPopova,Shutterstock

טלגרם, פלטפורמת ההודעות המיידיות המוצפנת, ממשיכה להשתדרג. השבוע הכריזה החברה על עדכון נוסף שעמוס שדרוגים ופיתוחים. בין השדרוגים: שיפור איכות שיחות הוידאו, חווית משתמש נעימה יותר, וחסכון בחיי הסוללה.

עקבו אחרי כיפה גם בטלגרם

במסגרת העדכון שדרגה טלגרם את החוויה של שיחות וידאו באמצעות האפליקציה. משתמשי הגרסה החדשה יהנו מאנימציות עשירות, המותאמות לפי סטטוס השיחה, ממשק ברור ונקי יותר, ואיכות משופרת של השיחות. בחברה מבטיחים כי למרות החידושים הויזואלים והאנימציות הרבות - הגרסה החדשה של האפליקציה דווקא חסכונית יותר בצריכת הסוללה, דבר שהוא בשורה משמחת עבור ישראלים רבים שהורידו את האפליקציה במהלך המלחמה.

שדרוג גם לבוטים בטלגרם

שדרוג רציני נוסף הוא בנושא הבוטים הקימיים באפליציה, לדברי החברה מדובר בשדרוג המשמעותי יותר בנושא הבוטים, שמאפשר כעת למפתחים לייצר בוטים מבוססי AI היכולים להגיב להודעות, לנהל תגובות ועוד.

השדרוג הוא חלק מהתחרות בין וואטסאפ לטלגרם בקרב על התואר אפליקצית ההודעות המובילה, טלגרם הוסיפה לאחרונה גם אפשרות להגיב באימוג'ים להודעות, פיצ'ר שהגיע בעקבות וואטסאפ. השוק הישראלי נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי וואטסאפ, אך בעקבות המלחמה ישראלים רבים בחרו להוריד את האפליקציה ולהתעדכן באמצעותה בנעשה ברצועה.