מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דני דנון לא חוזר בו מהציוץ שקושר את ישראל לחיסול: "לא לעניין לשחק בנדמה לי"

דקות לאחר החיסול של סאלח אל-עארורי בלבנון, חבר הכנסת מהליכוד פרסם ציוץ שנוי במחלוקת - ולא חוזר בו: "לא שכחנו את הטבח וכל ראשי החמאס הם בני מוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 09:41 כג בטבת התשפד

דני דנון לא חוזר בו מהציוץ שקושר את ישראל לחיסול: "לא לעניין לשחק בנדמה לי"
דני דנון, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

לאחר החיסול של סאלח אל-עארורי השבוע, במפלגת הליכוד הוציאו הנחיה לחברי הכנסת שלא להתראיין וניסו לשמור על עמימות בנוגע למבצע. אלא שחבר הכנסת דני דנון, חבר ועדת חוץ וביטחון, פרסם ציוץ שקושר את ישראל לאירוע - ובראיון לכאן רשת ב' אמר היום (ה') כי "זה לא לעניין לשחק בנדמה לי, לא שכחנו את הטבח וכל ראשי החמאס הם בני מוות. אנחנו צריכים להגיד בכל מקום לראשי חמאס אתם בני מוות, ונחסל אתכם בכל מקום אשר תהיו. המסר הזה לא רק נאמר אלא גם נעשה. אחרי המתקפה הזאת אנחנו מורידים את הכפפות ואני מברך על המבצע".

דני דנון: "מה שצריך להטריד אותנו כרגע זה הכרעה מוחלטת של החמאס"

עוד הוסיף דנון בריאיון: "שינינו את שיטת הפעולה ברצועת עזה בעקבות לחץ אמריקני, החל מתחילת 2024 אנחנו פועלים בצורה אחרת ברצועת עזה. ומה שצריך להטריד אותנו כרגע זה הכרעה מוחלטת של החמאס".

צה"ל בעזה

צה"ל בעזה, צילום: דובר צה"ל

דנון ברך את כוחות הביטחון על החיסול

כזכור, אחרי חיסולו של סאלח אל-עארורי בביירות, בישראל החליטו לשמור על עמימות בנוגע למעורבותה בחיסול. במפלגת הליכוד הוציאו הנחיה לחברי הכנסת שלא להתראיין ביממה הקרובה, אך דני דנון דווקא פעל להפך. דנון פרסם ציוץ, בו הוא מברך את כוחות הביטחון הישראליים על החיסול: "אני מברך את צה"ל, השב"כ, המוסד וכוחות הביטחון על חיסול בכיר החמאס סלאח אל-עארורי בביירות. כל מי שהיה מעורב בטבח ה-7.10 צריך לדעת שנגיע אליו ונסגור איתו חשבון".