מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צבי יחזקאלי בהלם: הפאנליסט חילק בקלוואה בשידור חי

עין תחת עין: יוסף חדד הפתיע את גיא לרר בשידור חי כשהחל לחלק בקלוואות ליושבי הפאנל על מנת לחגוג את חיסולו של סאלח אל-עארורי: "לא אחגוג הרג של אזרח תמים אבל שמח לחגוג מוות של מי שהיה מאדריכלי הטבח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/24 09:50 כב בטבת התשפד

צבי יחזקאלי בהלם: הפאנליסט חילק בקלוואה בשידור חי
צבי יחזקאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יוסף חדד, שנלחם בעד ישראל הרבה לפני שהמלחמה החלה אך מאז השבעה באוקטובר עלה מדרגה ועושה את זה כמשימת חייו, הגיע אמש (ג') לאולפן חדשות 13 כשבידיו חבילת בקלוואות, וחילק למשתתפי הפאנל כדי לחגוג את חיסולו של סאלח אל-עארורי, מספר 2 בחמאס, המכהן כסגן מנהיג חמאס וראש "מטה הגדה" בארגון.

"על כל אחד שיחוסל אני אוכל עוד בקלוואות"

חדד אמר: "כאשר המחבלים מבצעים פיגועים באזרחים ישראלים תמימים, לא מעט פלשתינים יוצאים וחוגגים. אני אומר קבל עם ועדה, אני לעולם לא אחגוג הרג של אזרח תמים בלי קשר למי הוא. אבל כאשר אדריכל של השבעה לאוקטובר, מחבל ארור נבזי מחוסל. אותו אחד שאנחנו רואים שצופה בטבח ונהנה מזה, אז אני אחגוג עם בקלוואות". גיא לרר, המגיש ההמום לא ידע מה לעשות. חדד חתם כשאמר בערבית: "על כל אחד שיחוסל אני אוכל עוד בקלוואות".

נזכיר כי אל-עארורי אחראי לאינספור פיגועים ביהודה ושומרון ובמקומות נוספים, ביניהם היה אחראי לחטיפת שלושת הנערים, וישב בכלא הישראלי 17 שנים. הוא נדד בין סוריה וטורקיה עד שהגיע ללבנון, ונחשב לאדריכל הטרור של חמאס ביהודה ושומרון ולאבי תורת "התלכדות הזירות".