הילולת הבבא סאלי תתקיים בנתיבות - בצל המלחמה: "זכות גדולה דווקא השנה"

יום ההילולה ה-40 לפטירת הבבא סאלי, רבי ישראל אבוחצירא, יחול בעוד כשבוע וחצי וההיערכויות בשטח נשלמות: "העלייה בהתאם להנחיות והוראות פיקוד העורף. אנו קוראים לציבור לשמור על ההנחיות שהתבררו לא פעם כמצילות חיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 16:03 כא בטבת התשפד

הילולת הבבא סאלי תתקיים בנתיבות - בצל המלחמה: "זכות גדולה דווקא השנה"
הילולת הבאבא סאלי, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

נשלמות ההכנות, בצל המלחמה, לקראת יום ההילולה ה-40 לפטירת הבבא סאלי, רבי ישראל אבוחצירא. ההילולה תתקיים בציון בעיר נתיבות בד' שבט, יום פטירתו של הבבא סאלי, ותחל במוצאי שבת פרשת וארא בעוד כשבוע וחצי.

ההילולה השנה תעמוד בסימן תפילות לשובם של החטופים לביתם ולשלומם של כוחות הביטחון המחרפים את נפשם יום יום למען עם ישראל. בין היתר, ההיערכויות כוללות התאמת מתחם ההילולא והדרכים המובילות אליו והכשרת המקום לקבלתם של מאות אלפי מתפללים.

הילולת הבאבא סאלי

הילולת הבאבא סאלי | צילום: Tomer Neuberg,Flash90

"יש לנו זכות גדולה דווקא השנה, שאנחנו זוכים למרות הכול לקיים את ההילולה"

במסגרת ההכנות נערך סיור במקום בהשתתפות השר לשירותי דת, מנכ"ל המשרדו, ראש עיריית נתיבות ומפקד מחוז דרום, מרחב הנגב ותחנת נתיבות במשטרה. "יש לנו זכות גדולה דווקא השנה, שאנחנו זוכים למרות הכול לקיים את ההילולה", אמר מנכ"ל המשרד.

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, מסר: "השנה אנחנו נערכים לאירוע מיוחד שאמור להתקיים לרגל מלאות 40 שנה להסתלקותו של הבבא סאלי. זה תאריך מיוחד עבור כל בית ישראל. העלייה בהתאם להנחיות והוראות פיקוד העורף. אנו קוראים לציבור לשמור על ההנחיות שהתבררו לא פעם כמצילות חיים". "יש לנו זכות גדולה דווקא השנה, שאנחנו זוכים למרות הכול לקיים את ההילולה", הוסיף מנכ"ל המשרד.