מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו מקדם טרנספר בהסכמה לתושבי עזה: "זה הכיוון שהולכים אליו"

במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, עלה לדיון נושא ההגירה מרצון של עזתים מרצועת עזה. נתניהו לדני דנון: "הבעיה שלנו היא לא לאפשר יציאה, אלא מדינות שמוכנות לקלוט. ואנחנו עובדים על זה. זה הכיוון שהולכים אליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 22:10 יג בטבת התשפד

נתניהו מקדם טרנספר בהסכמה לתושבי עזה: "זה הכיוון שהולכים אליו"
טרנספר בהסכמה, נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

עימות בישיבת סיעת הליכוד: במהלך הישיבה שנערכה היום (ב') בכנסת, עלה לדיון נושא ההגירה מרצון של עזתים מהרצועה. חבר הכנסת דני דנון פתח ואמר: "בעניין הגירה מרצון של פליטים מעזה - בעולם כבר דנים בזה. שר ההגירה הקנדי כבר אמר את הדברים בצורה פומבית וגם ניקי היילי". ראש הממשלה נתניהו ענה לו מיד: "לגבי הגירה מרצון - אין לי בעיה עם זה. הבעיה שלנו היא לא לאפשר יציאה, אלא מדינות שמוכנות לקלוט. ואנחנו עובדים על זה. זה הכיוון שהולכים אליו".

ישיבת סיעת הליכוד. ארכיון

ישיבת סיעת הליכוד, ארכיון, צילום: עדיאל שביט, כיפה

ח"כ דנון: "חייבים להקים צוות של מדינת ישראל שיטפל בנושא ההגירה"

עוד הוסיף דנון, כי: "חייבים להקים צוות של מדינת ישראל שיטפל בנושא הזה וידאג שמי שרוצה לצאת מעזה למדינה שלישית יוכל לעשות זאת. צריך להסדיר את זה. יש לזה חשיבות אסטרטגית ליום שאחרי המלחמה".

העזתים נסים אל דרום הרצועה

העזתים נסים אל דרום הרצועה, צילום: דובר צה"ל

כזכור, חברי הכנסת רם בן ברק ודני דנון פרסמו מאמר בעיתון האמריקאי וול סטריט ג'ורנל שמציע פתרון חדש לפלשתינים ברצועת עזה. השניים קראו לגיבוש תכנית שתאפשר מעבר מסיבי של פליטים מרצועת עזה אל מדינות שיסכימו לקלוט מספר מוסכם של פליטים.