מחיר המלחמה: ענקית האופנה סוגרת עשרות סניפים - עובדים רבים יפוטרו

חברת האופנה גולף הודיעה כי תסגור 20 סניפים ותפטר 30% מעובדיה - גם בחברת הבת עדיקה. אייל גרינברג מנכ"ל החברה: "החלטנו לצמצם משמעותית את פעילות עדיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 18:52 יג בטבת התשפד

מחיר המלחמה: ענקית האופנה סוגרת עשרות סניפים - עובדים רבים יפוטרו
חנות אופנה, צילום: Deman,Shutterstock

חברת האופנה גולף פרסמה היום (ב') את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2023. בשל כך, הודיעה החברה כי החלה בביצוע תוכנית התייעלות דרמטית שכוללת סגירת לא פחות מ-20 סניפים ופיטורי 30% מעובדיה. בנוסף, פועלת הרשת לצמצום גדול בפעילות רשת הבת "עדיקה", ומתכננת לפטר את מרבית עובדיה.

יריד בגדים

צילום: שאטרסטוק

גולף: המכירות צנחו ב-67%

לפי חברת גולף, מפרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר ועד לסוף אותו חודש צנחו המכירות ב-67% ביחס לאוקטובר של השנה שעברה. הירידה התמתנה במהלך נובמבר והסתכמה ב-33% לעומת נובמבר של 2022. עוד מעדכנת החברה, כי במהלך חודש דצמבר הצטמצמה השפעת המלחמה כך שחלה עלייה של 5% במכירות לעומת חודש דצמבר של השנה שעברה.

מנכ"ל גולף: "פתיחת המלחמה והשפעותיה הכוללות על החברה הובילו להחלטתנו לצמצם משמעותית את פעילות עדיקה"

אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף מסר כי: "הרבעון השלישי התאפיין בירידה במכירות הנובעת מפעילותה ההפסדית של עדיקה שהגדילה את ההפסד במגזר ההלבשה ב-5 מיליון שקל והקטינה את הפדיון למטר במגזר זה ל-1,274 שקל למ"ר. פתיחת המלחמה והשפעותיה הכוללות על החברה הובילו להחלטתנו לצמצם משמעותית את פעילות עדיקה, כך שהפגיעה בגין עדיקה צפויה להיפסק במהלך 2024 לאור תוכנית ההתייעלות שהחלנו בה כבר בחודשים האחרונים, כולל סגירת רשת חנויות עדיקה, פינוי המרלוג והיפרדות ממרבית עובדיה".