מצמרר: סיון רהב מאיר שיתפה - ההבטחה הזהה של האמא והבת שנחטפה לעזה

אשת התקשורת שיתפה בסיפור מרגש של שני האחים מהרצליה, שנחטפו ממסיבת הנובה ברעים. "מתברר שבלי לדבר עם מיה, הרחק מעזה, בבית בהרצליה, אמא שלה החליטה לעצמה באותם ימים שכאשר הילדים חוזרים מהשבי – הם ישמרו שבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 14:19 יב בטבת התשפד

מצמרר: סיון רהב מאיר שיתפה - ההבטחה הזהה של האמא והבת שנחטפה לעזה
האיחוד המרגש של משפחת רגב בבית החולים, צילום: ללא

בסוף החודש האחרון חזרו משבי חמאס בעזה שני האחים לבית משפחת רגב, איתי ומיה. בבית החולים השניים התאחדו לאחר שהופרדו במסגרת פעימות העסקה שנמשכה שבוע שלם. אשת התקשורת סיון רהב מאיר שיתפה עם עוקביה ברשתות החברתיות סיפור מצמרר על בני המשפחה, אותו שמעה כאשר התארחה בשבת בהרצליה, עירם של השניים.

אמש אמש (ד'),עם שחרורו של איתי רגב ג'רבי משבי החמאס. איתי אושפז הלילה בבית החולים סורוקה לצד אחותו, מיה רגב שבעצמה חזרה מעזה רק לפני ארבעה ימים. מיה נפצעה מירי במהלך המתקפה הרצחנית על מסיבת הנובה והיא נחטפה יחד עם איתי לעזה.

לשמור שבת אחרי השחרור על כל שבת בשבי

"הזמנו לאירוע את האחים היקרים איתי ומיה רגב, תושבי הרצליה שכולנו ליווינו את המשפחה שלהם, ושחזרו סוף סוף מהשבי בעזה", כך אמר צחי וייס בפתח ההרצאה של בני הזוג מאיר. "דיברתי עם אמא שלהם מירית לפני שבת, והיא אמרה לי: 'בשבי, מיה הבטיחה לעצמה שעל כל שבת שהיא בעזה – היא תשמור שבת אחרי שתצא לחופשי. היא הייתה שבע שבתות בשבי, וזו כבר השבת השלישית שהיא שומרת'".

"ואז צחי המשיך: 'מתברר שבלי לדבר עם מיה, הרחק מעזה, בבית בהרצליה, אמא שלה החליטה לעצמה באותם ימים שכאשר הילדים חוזרים מהשבי – הם ישמרו שבת. אז הזמנתי אותם לכאן הערב להרצאה של סיון וידידיה, אבל זו הליכה רבה מאוד מהבית שלהם, ומיה עדיין עם קביים, אז בגלל קדושת השבת – משפחת רגב לא איתנו'". רהב מאיר הוסיפה כי היא פרסמה את הדברים באישורה של מירית רגב, שהתקבל לאחר צאת השבת.