מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

רונן צור מאיים על קלמן ליבסקינד: "אתה ומעריב תגיעו לבית המשפט ותשלמו"

מנהל מטה משפחות החטופים במתקפה חריפה על העיתונאי קלמן ליבסקינד אחרי שהאשים אותו בהתנגדות למיטוט חמאס בעת הזו: "מעולם לא נאמר דבר כזה על ידי או על ידי המטה. ההיפך"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 23/12/23 20:18 יא בטבת התשפד

רונן צור מאיים על קלמן ליבסקינד: "אתה ומעריב תגיעו לבית המשפט ותשלמו"
זועם על קלמן ליבסקינד. רונן צור, צילום: Gili Yaari /FLASH90

מנהל מטה משפחות החטופים, יועץ התקשורת רונן צור, תקף היום (שבת) בחריפות את פרשן מעריב, קלמן ליבסקינד, ואיים עליו בתביעת לשון הרע. ליבסקינד האשים בטורו השבועי את צור ומטה משפחות החטופים בניסיון להביא לעצירת המלחמה וטען כי הם מתנגדים למיטוט חמאס בשלב זה. בטורו ציטט ליבסקינד שיחה של צור שהתנהלה בזום עם משפחות החטופים בה אמר: "יש גישה שאומרת - בואו נמתין להכרעה צבאית מלאה ולמיטוט חמאס במובן הצבאי. זו לא הגישה של המטה שלנו".

קלמן ליבסקינד

פרשן מעריב, קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

"הן יחיא סנוואר והן רונן צור חושבים שהוא הבעיה"

ליבסקינד השווה בין המסרים של רונן צור לאלו של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר ביחס לראש הממשלה וכתב: "הן יחיא סנוואר והן רונן צור חושבים שהוא הבעיה. הן יחיא סנוואר והן רונן צור מבינים שהדרך לעסקה הבאה עוברת דרך הפעלת לחץ על הממשלה שלנו, שתתקפל, שתוותר, שתעצור את הלחימה. ואנחנו, בעיתונות הישראלית, למרבה הבושה והכלימה, משתפים עם שניהם פעולה".

אתם תגיעו לבית משפט ותשלמו

בתגובה לדברים, צור הכחיש את הטענה בחשבון הטוויטר שלו: "מעולם לא נאמר דבר כזה על ידי או על ידי המטה. ההיפך" טען."נאמר בכל מקום שאנחנו בעד השמדת חמאס כעת. המטה הוא של המשפחות ולא של רונן צור" הוסיף. צור איים בתביעה נגד מערכת מעריב והפרשן: "מי שמשלם לך כסף, מאפשר לך הפצת שקרים, הסתה ושנאה מכוונים להחלשת המשפחות. אתה ומעריב תגיעו לבית משפט ותשלמו על ההסתה, על השנאה ועל השקרים".