ראש ישיבת כרם ביבנה ספד לאוריאל כהן ז"ל נפל בעזה: "נפש ייחודית"

רס"ר אוריאל כהן ז"ל שנפל ברצועת עזה, הובא למנוחות בהר הרצל. אוריאל הותיר אחריו אישה ושתי בנות קטנות. ראש ישיבת "כרם ביבנה" ספד לו: "באוריאל הייתה עדינות נפש מאוד מיוחדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 16:25 ח בטבת התשפד

ראש ישיבת כרם ביבנה ספד לאוריאל כהן ז"ל נפל בעזה: "נפש ייחודית"
אוריאל כהן, צילום: דובר צה"ל

רס"ר (מיל'), אוריאל כהן ז"ל, בן 33, לוחם בחטיבת גבעתי מהישוב צור הדסה, נפל אמש בקרב ברצועת עזה. והשאיר אחריו אישה חנה ושתי בנות קטנות: שיר בת שנתיים וליה בת החצי שנה. הלווייתו התקיימה היום (ד') בהר הרצל בירושלים. בעוד 10 ימים אוריאל אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה- 34.

ראש ישיבת "כרם ביבנה": "הדמות שלו מאפיינת את בני הישיבות"

ראש ישיבת ההסדר "כרם ביבנה" הרב אהרן פרידמן ספד לאוריאל ז"ל: "באוריאל היתה עדינות נפש מאוד מיוחדת. הוא אף פעם לא שם את עצמו במרכז, אבל בפועל כל מה שהיה צריך ולעזור תמיד הוא היה הראשון להיות שם. אם זה עניינים של המחזור או בישיבה, תמיד הוא נתן יד והיה משמעותי. תמיד ידעת שבשקט שלו הוא תמיד נמצא עבורך בכל דבר ועניין. גם לימוד התורה והקשר עם החברים היה מבוסס על עדינות הנפש הייחודיות שלו; מצד אחד עדינות ורגישות ומצד שני בעל עוצמות ויכולת לעמוד ולהתגבר על כל אתגר שמוטל לפניו".

עוד מספר הרב אוריאל: "אוריאל לא היה מוכן לקבל דבר שלא השיג אותו במו ידיו. הדמות שלו מאפיינת את בני הישיבות. מצד אחד הם נקראים לדגל ותמיד הולכים ראשונים ועושים הכל עם עוצמה וללא פחד ומצד שני, האישיות שאתה פוגש מולך היא עדינה וטובה. לא לוקחת לעצמה דבר ומקדישה את הכוחות והחיים שלה למען הכלל".