סבב מינויים במשרד החינוך: הרב חגי גרוס מסיים את תפקידו

משרד החינוך הודיע על סבב מינויים לבעלי תפקידים בכירים במשרד: הרב חגי גרוס, לשעבר ראש הישיבה התיכונית אמי"ת כפר גנים, מסיים קדנציה בתפקידו כסמנכ"ל מינהל חברה ונוער - וישולב בעבודת המשרד

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 13:38 ז בטבת התשפד

סבב מינויים במשרד החינוך: הרב חגי גרוס מסיים את תפקידו
בניין משרד החינוך בירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משרד החינוך מודיע היום (ג') על סבב מינויים פנימי של בעלי תפקידים בכירים במשרד, כאשר יסיימו את תפקידם שורת סמנכ"לים. בין הסמנכ"לים שמסיימים את תפקידם: מנהל מינהל הפיתוח, סמנכ"ל ומנהל מינהל רישוי, בקרה ואכיפה וסמנכ"ל מינהל חברה ונוער.

רשימת המינויים

הרב חגי גרוס, לשעבר ראש הישיבה התיכונית אמי"ת כפר גנים, מסיים קדנציה מלאה בתפקידו כסמנכ"ל מינהל חברה ונוער. מהמשרד נמסר כי "השר והמנכ"ל יחד עם חגי בוחנים המשך שילובו והעסקתו במשרד החינוך בתפקיד משמעותי אחר בהתאם לכישוריו". גור רוזנבלט, סמנכ"ל ומנהל מינהל רישוי, יחליף את גרוס בתפקיד. בנוסף, לתפקיד סמנכ"ל ומנהל מינהל הפיתוח יחזור תמיר בר משה ויחליף את מר פארס טוויל, שימונה לסמנכ"ל ומנהל מינהל רישוי, במקומו של רוזנבלט.

הרב חגי גרוס

הרב חגי גרוס צילום: יחצ

סבב המינויים הינו כחלק מתהליך רענון ורוטציה בשירות המשרד וחלקו לבקשת בעלי התפקידים. סבב המינויים יחל באופן רשמי בכפוף לאישור סופי של נציבות שירות המדינה. ההודעה על הסבב תאפשר חפיפה מסודרת בין בעלי התפקידים.