אחרי ששבר את הרשת - הלהיט של יהורם גאון כובש פסגה נוספת

משרד החינוך בשיתוף הזמר יהורם גאון והיוצרים הוסיפו את השיר "לא תנצחו אותי" כצלצול לבחירת בתי הספר ברחבי הארץ, והזמר המיתולוגי התרגש: "עם ישראל חי!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 08:57 ז בטבת התשפד | עודכן בתאריך 19/12/23 11:50

אחרי ששבר את הרשת - הלהיט של יהורם גאון כובש פסגה נוספת
יהורם גאון עם הלהקות הצבאיות, צילום: צילום מסך

יהורם גאון הפך מזמן לאחד מסמליה של הישראליות, כשמאחוריו עשרות שנות פעילות ומאות קלאסיקות. הבוקר (ג') הודיע משרד החינוך, בשיתוף גאון, כי השיר "לא תנצחו אותי" שחידש הזמר יחד עם הלהקות הצבאיות, נבחר לרשימת הצלצולים שעומדים לבחירת בתי הספר.

יהורם גאון: "גאה ומתרגש"

השיר "לא תנצחו אותי" נכתב על ידי נעמי שמר ז"ל ובוצע על ידי הזמר המוערך יהורם גאון. השיר יצא לאור בשנת 1984, ובמסגרת המלחמה חודש בביצוע של הזמר יהורם גאון בשיתוף עם דובר צה"ל וזכה לשיתופים רבים ולהצלחה מסחררת.

יהורם גאון התרגש עם שמיעת הבשורה וכתב: "אני גאה ומתרגש מכך שתלמידי ישראל נחשפים ומקשיבים ליצירה מדהימה של נעמי שמר ז"ל. השיר חודש במסגרת רוח התקופה הקשה שאנו עוברים ומטרתו לעודד ולחזק את עם ישראל. עם ישראל חי!".

משרד החינוך: "מהלכים אלו נועדו להעלות את המורל והרוח"

במשרד החינוך כתבו: "תלמידי ישראל מתמודדים כיום עם מציאות מורכבת, בצל מלחמה שמתרחשת במדינת ישראל. מהלכים אלו נועדו להעלות את המורל והרוח המהווים חשיבות וחוסן עבור כלל האזרחים בתקופה זו".

שר החינוך, יואב קיש: "תלמידי מערכת החינוך מתחנכים וגדלים במהלך שנות לימודיהם בבית הספר על יצירה ישראלית של אמנים מוערכים. בימים קשים אלו, ניגון השיר 'לא תנצחו אותי' אשר נכתב ובוצע על ידי אמנים גדולים, משקף את המורכבות שאנו חיים בה, נותן תקווה ושם דגש על אחדותנו כעם אחד. רק ביחד ננצח".