מרדף פרוע בכבישי המרכז: חשוד גנב רכב, דרס שוטרים- ונורה למוות

שוהה בלתי חוקי גנב רכב מאזור תל אביב, והוביל את השוטרים למרדף פרוע בכבישי המרכז. החשוד עלה על הדוקרנים שנועדו לעצור אותו, התנגח בניידות בכניסה לאריאל וניסה לדרוס שוטרים, עד שלבסוף נורה ומת

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 08:47 ו בטבת התשפד

מרדף פרוע בכבישי המרכז: חשוד גנב רכב, דרס שוטרים- ונורה למוות
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות ממוקדת נגד תופעת גניבת כלי רכב באזור המרכז, נערכו במהלך הלילה (ב') כוחות גדולים של יס"מ ובלשים על הצירים המובילים, למניעה ותפיסה של כלי רכב גנובים העושים דרכם לאזור השטחים. בתום מרדף פרוע, נורה חשוד שגנב מכונית וניסה לדרוס את השוטרים.

התנגח בניידות, ניסה לדרוס שוטרים - ונורה

בסמוך לשעה 03:00 התקבל דיווח על גניבת כלי רכב מאזור תל אביב, שעושה דרכו לכיוון הכוחות שהיו פרוסים על כביש 5 לכיוון חוצה שומרון למזרח, כאמור הכוחות זיהו את הרכב הגנוב ופרסו מחסום דוקרנים בניסיון לעצור את הרכב, אולם החשוד המשיך בנסיעה פרועה ועלה על הדוקרנים, תוך שהוא פורץ את המחסום בנסיעה לכיוון השטחים.

לפני הכניסה לישוב אריאל החשוד ניגח ניידת משטרה וגרר אותה מספר מטרים, ניידות נוספות חסמו את דרכו של הרכב הגנוב, אך הנהג המשיך לנגח ניידות בניסיון לדרוס שוטרים ולהימלט תוך כדי שהוא נוסע אחורה וקדימה, בשלב זה שוטר שחש סכנת חיים ירה לעבר הרכב ופגע בחשוד שוהה בלתי חוקי מכפר דורא בן 28, כתוצאה מהירי החשוד נפצע ולאחר זמן קצר גורמי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו.