מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החלל השביעי בישיבת ירוחם: רס"ר (מיל') אלישע לוינשטרן

צה"ל התיר לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בדרום רצועת עזה: רס"ר (מיל') אלישע לוינשטרן מחריש מעוצבת ראם (179) | בישיבת ירוחם ספדו: "האור המזהיר של הרב אלישע היקר נדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 07:23 ב בטבת התשפד

החלל השביעי בישיבת ירוחם: רס"ר (מיל') אלישע לוינשטרן
אלישע לוינשטרן ז"ל, צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר הבוקר (ה') לפרסום את שמו של חלל נוסף, רס"ר (מיל') אלישע לוינשטרן, בן 38 מחריש, שירת כלוחם שיריון בגדוד 8104, עוצבת ראם (179). בנוסף, בקרב בו נפל רס"ר לוינשטרן ז"ל, נפצע באורח קשה לוחם שיריון מגדוד 8104. השניים נפגעו כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט בטנק בו שהו.

אלישע לוינשטרן ז"ל

אלישע לוינשטרן ז"ל צילום: דובר צה"ל

"הגיע בכל ראשי השנים, עם כל משפחתו הנהדרת, לתפילות בישיבה"

בישיבת ירוחם ספדו: "בנר שביעי זה של חנוכה, קיבלנו בשורות קשות מנשוא. הנר השביעי ניטל מאיתנו. האור המזהיר של הרב אלישע היקר נדם. הרב אלישע, תלמיד מחזור י"א, היה תמיד תלמיד הישיבה ממש, גם אם היה רוב זמנו מחוץ לכותלי בית המדרש. אנחנו עוד זוכרים איך בדבקות, שנה אחרי שנה, אלישע הגיע בכל ראשי השנים, עם כל משפחתו הנהדרת, לתפילות בישיבה".

"הרב אלישע היקר, האור שלך מאיר ועדיין זוהר במלוא פשטותו ויפעתו בתוכנו. אנחנו מבטיחים להמשיך ולהיטיב את נרות יראת השמים המחייכת, את הלמדנות האהובה, את הארת הפנים הפשוטה והמחממת שלך, ולהעלות אותם תמיד על לוח ליבנו, בדיבורים של קודש בבית המדרש ובכל מרחבי העולם הזה".

לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן