מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אברי גלעד זועם: במה בדיוק הם מאוחדים חוץ משנאת ישראל?

איש התקשורת אברי גלעד כתב טור בו הוא תוקף את מוסד האו"ם וקורא לשגרירנו גלעד ארדן לקרוע את כרטיס החבר של מדינת ישראל בנאום דרמטי: "אומות העולם מתעללות בנו כי אנחנו משתפים פעולה, מנסים להסביר, למצוא חן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/23 15:57 א בטבת התשפד

אברי גלעד זועם: במה בדיוק הם מאוחדים חוץ משנאת ישראל?
אברי גלעד נפרד "החלטה קשה", צילום: מיכה לובטון

איש התקשורת והמנחה, אברי גלעד, שיתף את עוקביו בטורו האישי בעיתון ישראל היום את דעתו בנושא היחס של האו"ם למלחמה שמתרחשת בישראל, וכיצד לדעתו עלינו לפעול מעתה: "מדינת ישראל צריכה לעשות צעד יוצא דופן, נועז ומקור".

גלעד התחיל וכתב: "עד מתי נהיה שק החבטות של אומות העולם במוסד המתועב שנקרא האומות המאוחדות? במה הן בדיוק מאוחדות חוץ מאשר בשנאת ישראל? בכלום. שום כלום. או"ם שמום. איך פעם אחר פעם מגנים אותנו על לא עוול, ואיך הפכו את הגינויים הבלתי פוסקים שלנו לפעילות היחידה של המוסד הרקוב הזה? איפה שצריך הם לא נמצאים, היכן שיש להתערב אין זכר לכחולי המדים, אבל בקדירה שלנו הם בוחשים בלי סוף".

בהמשך התייחס לשאר המדינות החברות בארגון: "מה שמפתיע אותי כל פעם מחדש הוא שגם ידידות שלנו לא תומכות בנו באו"ם. מקסימום נמנעות בלחץ. שוב ושוב אנחנו מוצאים עצמנו נתמכים על ידי ארצות הברית ומצטרפים אליה איים מהאוקיינוס השקט עם 300 תושבים ביום טוב. המצב הזה חייב להשתנות.

גלעד ארדן הניף את המספר של סינוואר

גלעד ארדן הניף את המספר של סינוואר, צילום: ללא

גלעד שיתף מה לדעתו צריך לעשות במצב הנוכחי: "יודיע נא גלעד ארדן, שגרירנו המוצלח לאו"ם על השעיית חברותה של מדינת ישראל באו"ם. יעמוד על הדוכן, ימנה את כל פשעי הארגון כלפינו ובסוף הנאום יקרע את תעודת החבר. כמו כן יודיע במעמד זה כי ישראל דורשת מהאו"ם לצאת מיידית מכל שטחי ישראל, ובמיוחד לפנות את ארמון הנציב, הנכס שנוכס על יד האו"ם ללא כל סיבה ומוחזק על ידו ללא כל מטרה. לשם יעבור מעון ראש הממשלה העתידי, מול נוף קדומים ובבניין יפה להתפעל".