בלי בושה: בגלי צהל הורידו אב שכול באמצע השידור

איציק בונצל ששכל את בנו, קרא במהלך ראיון להחרים את ערוצי התקשורת. השדרן עידן קוולר לא נשאר אדיש והוריד אותו מהשידור: "לא יכול לשאת את זה יותר. אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 15:49 כז בכסלו התשפד

בלי בושה: בגלי צהל הורידו אב שכול באמצע השידור
הלוויתו של עמית בונצל ז"ל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בסוף ראיון ששודר בגלי צה"ל, האב השכול איציק בונצל, שאיבד את בנו בשבוע בעבר, הביע זעם על כלי התקשורת וקרא לציבור המאזינים לא לצפות בטלוויזיה ולא להאזין לרדיו, בתגובה לכך, השדרן עידן קוולר, שלא יכל לשאת זאת יותר, החליט להוריד את בונצל מהשידור: "לא מוכן שישתמשו בנו להחרים אותנו".

האזינו:

האב השכול ביקש להחרים והשדרן הוריד אותו משידור "לא יכול לשאת את זה"

בונצל ביקש לפנות לעם ישראל וביקר את כלי התקשורת: "כשהילדים שלנו מתים בעזה, אין אפילו דגל ישראל באולפן, התקשורת עוסקת בכספים קואליציונים או שואלת איפה הבן של ביבי משרת. העם ינצח את התקשורת. אל תצפו בהם ואל תאזינו להם".

עידן קוולר עצר את האב השכול וזעם: "לא יכול לשאת את זה יותר. אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי. גם אני לא צופה כי קשה לי אבל צוותים של אנשים מצויים בשטח תחת אש כדי להביא את התמונות ואת הקולות והמראות. אני לא מוכן שישתמשו בנו להחרים אותנו".

בונצל: "ערוצי החדשות הורסים אותנו"

כזכור זוהי לא הפעם הראשונה שבונצל דורש להחרים את הטלוויזיה במהלך ראיון. בראיון שנערך הבוקר (א') לאילה חסון בכאן 11, האב אמר בכאב: "כשיסתיים השידור איתי ועם המשפחה שלי אני מבקש מכם עם ישראל - תסגרו את הטלוויזיה. הם הורסים אותנו ערוצי החדשות. הערוצים יושבים ערב ערב וממלאים אותנו ברעל אחד נגד השני. הם לא תורמים לנו כלום".