אנטישמיות בארה"ב: יהודיה ניסתה להיכנס לשירותים בבית קפה וסורבה

יהודיה ניסתה להיכנס לשירותים בבית קפה בארה"ב ונחסמה על ידי עובדי המקום שצעקו עליה ססמאות אנטי ישראליות. בית הקפה הגיב: "מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה ללקוחה. נקטנו באמצעים משמעתיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 13:07 כד בכסלו התשפד

אנטישמיות בארה"ב: יהודיה ניסתה להיכנס לשירותים בבית קפה וסורבה
בית קפה, צילום: PRPicturesProduction,Shutterstock

מפגן אנטישמיות מזעזע: בסרטון שנהיה ויראלי ברשת נראית אישה יהודיה שניסתה להיכנס לשירותים בבית קפה שבקליפורניה, ארצות הברית, ונעצרה על ידי העובדים במקום. האישה, שראתה סיסמאות אנטי ישראליות בתוך השירותים ניסתה להכנס ולצלם אותם, אבל העובדים חסמו את דרכה ולא נתנו לה להשתמש בשירותים תוך צעקות אנטישמיות.

https://twitter.com/StopAntisemites/status/1732604716138262908

"אני יודע שישראלים אוהבים לקחת שטח פרטי, אבל אסור לך להכנס"

האישה מחתה על האפליה בכך שנתנו לכולם להכנס ורק לה לא, והעובדים ענו לה בתגובה "זהו שטח פרטי. אני יודע שישראלים אוהבים לקחת שטח פרטי ולהכריז עליו כשלהם, אבל אסור לך להכנס". עוד הם צעקו עליה "לשחרר את פלשתין" ו- "פה זה לא 1948". לבסוף היא הצליחה להיכנס לשירותים וצילמה את הכתובות האנטישמיות: "ציונות היא פשיזם" ו"הנייטרליות שלכם מאפשרת רצח עם".

בית הקפה התנצל: "הצוות התמודד באופן גרוע. אנו לא אנטישמים"

בית הקפה פרסם פוסט התנצלות בו כתב: "אנו רוצים להביע הכרה בהתרחשות הדברים והתנצלות כנה. הדברים קרו בעקבות גרפיטי אנטישמי שנכתב בשירותים שלנו. לאחר שלקוחה ביקרה בשירותים וביקשה לתעד את הגרפיטי, בהתחלה נמנעה ממנה הגישה ואז הותר לה להיכנס ולתעד את הגרפיטי".

בית הקפה המשיך והבהיר בפוסט כי "הצוות התמודד עם הסיטואציה באופן גרוע ואנו מתנצלים על הטעות ועוגמת הנפש שנגרמה ללקוחה. נקטנו באמצעים משמעתיים עם הצוות והסרנו את הגרפיטי הפוגעני. אנו לא אנטישמים".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il