מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אב החטוף: התקשורת התמקדה במריבות - אי אפשר לשפוט את המשפחות

אליהו ליבמן שבנו אליקים מוחזק בשבי החמאס הביע ביקורת על התנהלות התקשורת מול משפחות החטופים וטען כי היא ממוקדת במריבות: "אי אפשר לשפוט משפחות ששישים ימים היקרים שלהם בשבי של השטן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/23 23:18 כג בכסלו התשפד

אב החטוף: התקשורת התמקדה במריבות - אי אפשר לשפוט את המשפחות
אליהו ליבמן, צילום: הלל מאיר

ראש מועצת קרית ארבע, אליהו ליבמן, שבנו אליקים מוחזק בשבי החמאס, הגיב היום לדבריו המבישים של מיקי רוזנטל שהאשים אותו בהקרבת בנו והסביר מדוע סירב להתראיין על הדברים לערוצי התקשורת. "על הביזיונות שקיבלתי לא רציתי להתראיין גם כי אני לא העניין, וגם מה זה יתן? זה ירומם את הרוח?".

"שישים ימים היקרים שלהם בשבי של השטן"

בתוך כך, ליבמן הביע ביקורת על התנהלות התקשרת בסוגיית החטופים, אך הבהיר כי לא ניתן לשפוט את משפחות החטופים: "התקשורת התמקדה במריבות וליבי עם המשפחות כי אי אפשר לשפוט משפחות ששישים ימים היקרים שלהם בשבי של השטן" אמר ליבמן, והוסיף: "אנשים יצאו מאיזון בגלל כאב לב ולא רק בגלל מחלוקות".

"קצת רגישות וקצת חמלה, אני לא מקריב את הבן שלי"

כזכור, אמש, חבר הכנסת לשעבר, מיקי רוזנטל תקף את ליבמן במהלך פאנל שנערך בערוץ 13. ליבמן אמר כי הוא מתנגד לשחרור החטופים בתמורה למחבלים ורוזנטל תקף: "אתה מקריב את הבן שלך בעמדה הזו, אתה מודע לזה?". ליבמן השיב לו בכאב: "אתה צריך לדבר ברגישות לאבא של ילד שחטוף כרגע בעזה, קצת רגישות וקצת חמלה, אני לא מקריב את הבן שלי, הבן שלי הוא הכי חשוב לי בעולם, ויחד עם זאת גם מדינת ישראל הכי חשובה לי בעולם".