רמי לוי נקלע לסכסוך בגלל סופגנייה - כך זה הסתיים

ברשת רמי לוי ובקפה קדוש הירושלמי רצו להעלות את המורל עם סופגנייה בעיצוב צה"לי במיוחד - אבל הדמיון בין התוצרים יצר סכסוך ברשתות. הבעלים של בית הקפה מיהרה להריע את הרוחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/23 13:12 כב בכסלו התשפד

רמי לוי נקלע לסכסוך בגלל סופגנייה - כך זה הסתיים
רמי לוי, הראשון לייבא, צילום: Yossi Aloni/Flash90

בימים האחרונים הרשת סערה בשל... סופגניה. מדובר בסופגניה בעיצוב מיוחד שמשלב סמלי יחידות צה"ל, שנועדה לחזק את הרוח בזמן המלחמה - ושהושקה במקביל הן בקפה קדוש הירושלמי, והן ברשת רמי לוי. הלקוחות הוותיקים של קפה קדוש זעמו על ההעתקה לכאורה, ותקפו: "קרדיט לא עולה כסף".

כאמור, זה קרה לאחר שקרן קדוש, הבעלים של בית הקפה שנודע בעיצובים המושקעים של הסופגניות שלו, פרסמה פוסט ובו תמונת העיצוב החדש של הסופגנייה - ובמקביל ברמי לוי הציגו סופגנייה בעיצוב כמעט זהה, שהוכנו בשיתוף פעולה מסחרי של הרשת עם הקונדיטורית אורי שינדלר.

"למה לנסות לסכסך במקום להפיץ אור"

אלא שלמרות הזעם ברשתות, הקונדיטורית אורי שינדלר הבהירה שהעתקה לא הייתה ולא נבראה - והקרדיט מגיע בכלל לאדם אחר: "לכל המתוקים שכתבו לי בתגובות שהסרטון שלי עם יזראלי קיטשן הוא חיקוי של הסופגניות של קדוש, קודם כל למה לנסות לסכסך במקום להפיץ אור. קדוש מקום מושלם בעיני, וקרן קדוש מוכשרת פצצות ואין לי מה להעתיק ממנה כי היא בעלת קונדיטוריה ואני עושה דברים אחרים", כתבה באינסטגרם. לדבריה, "כל הרעיון הגאוני לסופגניות לא היה שלי אלא של אלון מיזראלי קיטשן, והכל קרה ברביעי שעבר".

רמי לוי מצדיע לחיילים

רמי לוי מצדיע לחיילים, צילום: ללא

גם קרן קדוש הרגיעה את הרוחות, כשמסרה לחדשות 13 כי, "אנחנו מתים על רמי לוי. הוא ירושלמי והוא מספק תעסוקה לכל כך הרבה אנשים. אני מבינה שמה שעיצבן אנשים זה הדימיון בניראות למרות שהמילויים שונים, וזה שהן הוכנו במסגרת שת"פ מסחרי. אז חשוב לי להגיד: לאף אחד מאיתנו אין בעלות על סמלי יחידה. מצחיק אותי שמתעסקים בזה. שאלו יהיו הבעיות שלנו בימים כאלה".