מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נמצא הסידור בזירת הפיגוע בו התפללה הנרצחת דקות לפני

מתנדבי זק"א איתרו את הסידור האישי של ליביה דיקמן הי"ד בזירת הפיגוע, ואחרי שנלקח לחקירת המשטרה, הושב לבני משפחתה: "היא תמיד הסתובבה עם הסידור ולכן זה לא פלא שזה מה שהיה עמה ברגע הפיגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 19:25 כא בכסלו התשפד

נמצא הסידור בזירת הפיגוע בו התפללה הנרצחת דקות לפני
זירת פיגוע הירי, צילום: דוברות המשטרה

במהלך הסריקות שביצעה המשטרה בזירת פיגוע הירי בכניסה לירושלים בשבוע שעבר, אותר הסידור האישי של ליביה דיקמן הי"ד שנרצחה בפיגוע הקטלני. הבוקר (ב') מתנדבי זק"א הגיעו לבית משפחתה של הנרצחת והשיבו לאבלים את הסידור האישי, אחרי שעבר חקירת משטרה.

הסידור שאותר בזירה

הסידור שאותר בזירה צילום: דוברות זק"א

"היא תמיד הסתובבה עם הסידור"

במהלך השבת הסידור, אביה של ליביה ספד לה: "היא תמיד הסתובבה עם הסידור ולכן זה לא פלא שזה מה שהיה עמה ברגע הפיגוע. אנו בטוחים שהיא נמצאת במקום גבוה בשמים ומתפללים יחד עם המוני בית ישראל לגאולה השלימה בקרוב". אביה הודה למתנדבים ואמר: "אין זמן יותר קשה כשאבא הקובר את בתו וצריך להגיע לזהות אותה. אתם אנשי זק"א הייתם איתנו בזמן וברגעים הקשים הללו ולא עזבתם אותנו לרגע".

דיין ותיק ומנהלת בית יעקב - הנרצחים בפיגוע הירי

כזכור, שלושה בני אדם נרצחו לפני כשבוע בפיגוע ירי בכניסה לירושלים, הרב אלימלך וסרמן הי"ד, דיין בבית הדין הרבני באשדוד, הרבנית חנה איפרגן הי"ד, מנהלת בית יעקב "בנות הדסה" בבית שמש וליביה דיקמן הי"ד. בנוסף, יובל קסטלמן, אזרח שפעל בזירה לנטרול המחבלים, נהרג מאש שגויה של לוחמים במהלך נטרול המחבלים.