ליברמן לועג למאמצים של דרעי: "לא צריך פה דיפלומטיה חשאית"

אחרי שדרעי קרא לליברמן לשכוח את העבר ולהצטרף לקואליציה, ליברמן התראיין ואמר כי נתניהו הוא זה ששלח את דרעי וכי יהיה מוכן להכנס לקואליציה רק בתנאי שייכנס לקבינט המלחמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 15:44 כא בכסלו התשפד

ליברמן לועג למאמצים של דרעי: "לא צריך פה דיפלומטיה חשאית"
דרעי וליברמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תמונה שהתפרסמה מהכנסת, ומראה את אריה דרעי ואביגדור ליברמן משוחחים בחיוך, הובילה לגל של התעניינות במדינה עקב האיבה הבלתי מוסתרת בין יו"ר מפלגת ישראל ביתנו לבין החרדים. דרעי אף אמר הבוקר (ב'), כי הוא מנסה לצרף את ליברמן לקואליציה וכי "צריכים לשכוח את כל מה שהיה". כעת נראה שלא הכל ורוד, שליברמן לעג למאמציו של דרעי וטען כי הוא בשליחות נתניהו.

דרעי החמיא וליברמן הדגיש: "מוכן להיכנס אם אהיה בקבינט המלחמה"

ליברמן הזכיר בראיון לערוץ הכנסת את התמונה עם דרעי ואמר כי "אני יכול להבין מזה שנתניהו הטיל על דרעי משימה להכניס אותי לקואליציה". הוא הוסיף, "אני אמרתי בצורה הכי ברורה - אני מוכן להיכנס אם אהיה בקבינט המלחמה, לא צריך פה דיפלומטיה חשאית".

הבוקר אמר יו"ר מפלגת ש"ס בראיון שנערך ברדיו "קול- חי" כי "צריך לעשות הכל כדי לנצח את אויבינו. אי אפשר לזלזל בניסיון שלו". הוא אף החמיא לליברמן ואמר, "הוא בחור חכם, ותיק, היה בהרבה קבינטים ויש לו ניסיון רב. האויבים שלנו היו משוכנעים שאנחנו מפורקים והם יכולים לחסל אותנו. האחדות היא הנכס הכי גדול שלנו".