מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

איך לא חשבו על זה קודם: משרד התקשורת בבשורה שתקל על המפונים

משרד התקשורת יוזם: מפונים שדואגים לדברי הדואר שלהם, יוכלו לשנות את הכתובת שלהם לכתובת הזמנית בקלות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 14:50 כא בכסלו התשפד

איך לא חשבו על זה קודם: משרד התקשורת בבשורה שתקל על המפונים
דואר שנשכח, צילום: shutterstock

איך לא חשבו על זה קודם? מאות מפונים שמפוזרים ברחבי הארץ וחלקם אולי מחכים למכתבים שלהם שיגיעו או שמחכים להם עוד במרכזי המיון של הדואר לחלוקה ועכשיו מכריזים במשרד התקשורת על הפתרון שלהם לבעיה. אמש (א') השיק המשרד את השירות אינטרנטי באתר "יחד" להעברה ועדכון כתובות של מפונים במהלך תקופת מלחמת חרבות ברזל. השירות, שהוקם באמצעות מערך הדיגיטל הלאומי, יאפשר מעתה לכלל המפונים לקבל את דברי הדואר שלהם בכתובת החדשה והזמנית בלחיצת כפתור בלבד.

המעוניינים בשירות צריכים להכנס לאתר "יחד" הממשלתי ולמלא את הפרטים בטופס ייעודי לשירותי דואר ותקשורת, בטופס יש לציין את הכתובת הזמנית לתקופת המלחמה אליה תבקשו לקבל את דברי הדואר. עובדי המשרד יפעלו מול הגורמים הרלוונטיים ובכך יוכלו המפונים לקבל את דברי הדואר לכתובתם הזמנית. בתום המלחמה, הכתובת תעודכן אוטומטית לכתובת הקודמת.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "כשחיילינו בחזית, חשוב לשמור על שגרת החרום בעורף ככל שניתן, ובפרט לטובת המפונים. האפשרות להעתיק זמנית את מקום המגורים לצורך קבלת דואר חשובה ומתבצעת בפועל כבר שבועות. עכשיו, בעזרת האתר החדש, זה יהיה קל ונגיש יותר. יחד בעז"ה ננצח"