הסולחה המפתיעה בין ליברמן לחרדים: "צריכים לשכוח את כל מה שהיה"

אריה דרעי ואביגדור ליברמן תועדו משוחחים ביניהם בכנסת בחיוך. כעת מתוודה דרעי כי הוא מנסה להכניס את ליברמן לממשלה וטוען כי בשעת מלחמה הכל נשכח. "הוא בחור חכם, ותיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 11:54 כא בכסלו התשפד

הסולחה המפתיעה בין ליברמן לחרדים: "צריכים לשכוח את כל מה שהיה"
דרעי וליברמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כבר שנים שוררת איבה בין יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לבין המפלגות החרדיות בעקבות תקיפותיו של ליברמן את החברה החרדית. לכן הציבור הופתע כשהתפרסמה תמונה של חבר הכנסת החרדי, אריה דרעי, וליברמן מדברים ומחויכים בכנסת.

יו"ר מפלגת ש"ס התייחס בראיון שנערך ברדיו "קול- חי" לתמונה המפתיעה ואמר כי "צריך לעשות הכל כדי לנצח את אויבינו. אי אפשר לזלזל בניסיון שלו". הוא אף החמיא לליברמן ואמר, "הוא בחור חכם, ותיק, היה בהרבה קבינטים ויש לו ניסיון רב. האויבים שלנו היו משוכנעים שאנחנו מפורקים והם יכולים לחסל אותנו. האחדות היא הנכס הכי גדול שלנו".

ליברמן בקואליציה? "בשעת מלחמה צריך לשכוח את כל מה שהיה"

דרעי המשיך להפתיע וטען כי הוא מנסה להכניס את ליברמן לקואליציה "אני משתדל עכשיו להכניס גם את ליברמן. בשעת מלחמה צריך לשכוח את כל מה שהיה. אנחנו עכשיו בתקופת פיקוח נפש וצריכים כולנו להיכנס תחת הנטל. אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לנצח את אויבינו, הרשעים הללו, עמלק, שקמו עלינו. יהיה מספיק זמן לעשות חשבונות, עכשיו צריך להסתכל נכוחה מול המצב".

יו"ר ש"ס הסביר כי האחדות חשובה מאוד בתקופה כזו ועל אף שנשאל מה הציבור החרדי, שסבל לאורך השנים מדעותיו של ליברמן, יחשוב על מהלך כזה, הוא לא היסס וענה כי "לי הרבה יותר כואב הטבח הנורא והחטופים".