מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

על שער עיתון ה"טיימס": תחקיר מזעזע על מעשי האונס של מחבלי חמאס

מספר ימים לאחר שארגון הנשים של האו"ם גינה באופן רשמי את מעשי האונס של מחבלי חמאס בשבת השחורה, מפרסם העיתון הבריטי עדויות מזעזעות על הפגיעות בנשים ישראליות. "ראיתי אנשי חמאס אונסים אישה לפני רצחו אותה" נכתב על שער העיתון

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 13:36 כ בכסלו התשפד

על שער עיתון ה"טיימס": תחקיר מזעזע על מעשי האונס של מחבלי חמאס
שער הטיימס הבריטי , צילום: ללא

העיתון הבריטי "סנדיי טיימס" פרסם הבוקר (א') תחקיר נרחב אודות מעשי האונס שביצעו מחבלי חמאס בנשים ישראליות במהלך טבח השבעה באוקטובר. הכתבה, שאף הופיעה על עמוד השער של העיתון, מביאה עדויות של נשים ישראליות שמתארות את הזוועות שביצעו המחבלים תוך כדי מסע הרצח.

העדות הקשה על שער העיתון

"ראיתי את מחבלי חמאס אונסים אישה לפני שרצחו אותה" נכתבה עדותה של אחת הניצולות מהטבח על שער העיתון. הכתבה עלתה גם לאתר האינטרנט של העיתון ולעמוד הטוויטר שם נכתב: "המחבלים היו 'במשימה' לבצע תקיפות מיניות בשבעה באוקטובר".

שער הטיימס הבריטי

שער הטיימס הבריטי צילום: ללא

בכתבה עצמה מביאה העיתונאית קריסטינה למב עדויות של ניצולי הטבח אודות המעשים המזעזעים של מחבלי חמאס וביניהם גם עדויות קשות ביותר על הפגיעות המיניות וגם דברים שאמרו מתנדב זק"א שראה את הזוועות ומטפלת שעובדת עם ניצולים מהמסיבה.

הכתבה באתר העיתון

הכתבה באתר העיתון צילום: צילום מסך thetimes.co.uk

אחרי הביקורות: הגינוי של ארגון הנשים של האו"ם

כזכור, לפני יומיים ארגון הנשים של האו"ם גינה באופן רשמי את מעשי האונס שביצעו מחבלי חמאס בנשים ישראליות במהלך הטבח, זאת לאחר שנמנע מלעשות זאת בשבועות שחלפו מאז אירועי השבעה באוקטובר, שתיקה שקיבלה ביקורות רבות בישראל.