גם מסיתה וגם שקרנית: התמונות שמכחישות את טענות הפלשתינית עהד תמימי

עהד תמימי עושה נזק למדינת ישראל מאז שהייתה ילדה קטנה, עם תחילת המלחמה נכנסה לכלא על הסתה לרצח וכעת שוחררה בעסקת החטופים, תמימי מיד החלה להפיץ שקרים על תנאי הכליאה בישראל, לצערה יש תמונות שמוכיחות אחרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 17:35 יז בכסלו התשפד

גם מסיתה וגם שקרנית: התמונות שמכחישות את טענות הפלשתינית עהד תמימי
עהד תמימי בהצהרה, צילום: Flash90

ביממה האחרונה מאז שוחררה מהכלא הישראלי, מופצים סרטונים בהם מופיעה העצורה הפלסטינית עהד תמימי בהם היא מגוללת עלילה שקרית שלמה על שירות בתי הסוהר ומספרת לכלי תקשורת פלסטינים כי במהלך החזקתה במתקן הכליאה הוענק לה וליתר האסירות יחס משפיל הכולל אלימות מצד הסוהרים, פגיעה בתנאי הבסיסים אליהם מחויב שב"ס על פי החוק (בניהם- חוסר מים, אוכל, בגדים) ועינויים.

נזכיר כי תמימי כתבה בתחילת המלחמה ברשתות החברתיות שלה את המסר הבא: "המסר שלנו לעדרי המתנחלים - מחכים לכם בכל ערי הגדה, מחברון ועד ג'נין אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולות שלכם". נזכיר כי תמימי נעצרה גם לפני חמש שנים לאחר שתקפה קצין וחייל, אז הוטל עליה שמונה חודשי מאסר לריצוי בפועל וקנס בסך 5,000 ש"ח.

שירות בתי הסוהר פרסם בתגובה תמונות אותנטיות מהתא בו שהתה בבית הסוהר דמון, בהם היא נראית שלווה ואף מחויכת, בניגוד לעלילה השקרית אותה היא מקדמת על מנת לפגוע בשמה הטוב של מדינת ישראל. ניכר כי העצורה זכתה לתנאים הבסיסיים המגיעים לאסירים והאסירות. בסרטון ניתן לראות את רגע שחרורה של האסירה ממתקן הכליאה 'עופר' לצוות הצלב האדום.

לשקר אין רגליים: תמימי בכלא

היא לא הייתה רעבה

היא לא הייתה רעבה צילום: דוברות שב"ס

תמימי מחויכת, קצת יותר מדי לאסירה

תמימי מחויכת, קצת יותר מדי לאסירה צילום: דוברות שב"ס

תמימי ב"תנאי כליאה קשים"

תמימי ב"תנאי כליאה קשים" צילום: דוברות שב"ס