אפל חושפת את האפליקציות והמשחקים הטובים ביותר לשנת 2023 - יש לכם אותן?

לקראת חודש דצמבר והשנה הלועזית החדשה, אפל חושפת את האפליקציות שזכו בתואר האפליקציות הטובות ביותר להשנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 13:25 יז בכסלו התשפד

אפל חושפת את האפליקציות והמשחקים הטובים ביותר לשנת 2023 - יש לכם אותן?
האפליקציות הטובות ביותר, צילום: אפל

כמידי שנה, רגע לפני שהשנה הלועזית מסתיימת, אפל מפרסמת מי האפלקציות שזכו בתואר האפליקציות הטובות ביותר. הזוכים של השנה כוללים מפתחים מכל העולם, שהאפליקציות והמשחקים שלהם נבחרו על ידי צוות העריכה של App Store כדי לספק למשתמשים חוויות משמעותיות ושינוי תרבותי מעורר השראה. זוכי פרס App Store נבחרו מתוך כמעט 40 מועמדים סופיים על מתן חדשנות טכנית יוצאת דופן, חווית משתמש ועיצוב.

רגע לפני שאתם ממשיכים, אנחנו ממליצים לכם להוריד גם את אפליקצית החדשות החדשה שלנו. מבטיחים שלא תצטערו

"זה מעורר השראה לראות את הדרכים שבהן מפתחים ממשיכים לבנות אפליקציות ומשחקים מדהימים שמגדירים מחדש את העולם סביבנו", אמר טים קוק, מנכ"ל אפל. "הזוכים של השנה מייצגים את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של מפתחים להגשים את החזונות שלהם, ליצור אפליקציות ומשחקים עם כושר המצאה יוצא דופן, איכות יוצאת דופן ומשימות מונעות מטרה."

אפליקציית האייפון של השנה : AllTrails

אפליקציה שמאפשרת תכנון מסלול מותאם אישית, עוזרת לחפש שבילים ידידותיים לכלבים, ידידותיים לילדים, ידידותיים לעגלה או לכיסא גלגלים ועוד.למעלה מ-400,000 שבילים ברחבי העולם לפי מיקום, עניין, רמת מיומנות ועוד

משחק השנה

משחק השנה צילום: אפל

משחק האייפון של השנה : Honkai: Star Rail

משחק בו בונים מציאות, מוחקים כוכבים ומשאירים את חותמכם באינספור עולמות. יחד עם חברים מטיילים על פני הגלקסיה. כאן תוכלו לחקור תרבויות חדשות, לפגוש חברים חדשים ולהתחיל הרפתקאות חדשות בין אינספור עולמות פנטסטיים. כל התשובות שאתה מחפש יתגלו בין הכוכבים.

אפליקציית השנה לאייפד : Prêt-à-Makeup

האפליקציה מאפשרת לתכנן ולנסות כל מיני סגנונות איפור וטיפוח שונים, האפליקציה נועדה למאפרים אבל כל אחת יכולה לנסות סגנונות שונים ולבדוק אותם בתנאי תאורה שונים וגם לערבב בין כל מיני חומרים ומוצרים אחרים.

משחק השנה באייפד

משחק השנה באייפד צילום: אפל

משחק השנה ב-באייפד : Lost in Play

אבודים במשחק הוא מסע דרך דמיון ילדות עם פאזלים מעוצבים בקפידה ודמויות צבעוניות. שחקו כצמד אחים ואחיות בהרפתקה כדי למצוא את דרכם חזרה הביתה. בין מציאות לפנטזיה, האחים חוקרים את היער הקסום של חית קרניים, פותחים מרד בכפר גובלינים ועוזרים לצוות צפרדעים לשחרר חרב מאבן.

אפליקציית המק של השנה : Photomator

Photomator הוא מעצמה לעריכת תמונות, המציעה כלים מדהימים לשיפור, ריטוש וניהול התמונות שלך. הוא כולל אוסף נרחב של התאמות צבע חדשניות, בחירות אוטומטיות המופעלות על ידי AI, תכונות עריכת אצווה חזקות, כלי שיבוט ותיקון להסרת אובייקטים לא רצויים ועוד הרבה יותר. במילים פשוטות, יש לו את כל מה שאתה צריך כדי להפוך כל צילום לטוב ביותר שלך.

אפליקציית Apple Watch המנצחת

אפליקציית Apple Watch המנצחת צילום: אפל

אפליקציית Apple Watch של השנה : SmartGym

אפליקצית הבריאות והכושר שאמורה להפוך למאמן האישי שלכם עם תוכניות אימונים מותאמות אישית ולכל מטרה

קטגורית ההשפעה התרבותית

בנוסף לפרסום האפליקציות והמשחקים הטובים ביותר באייפון, אייפד, מק, אפל ווטש ו-Apple TV, עורכי ה-App Store של אפל בחרו גם בחמישה זוכים בקטגורית ההשפעה התרבותית, אפלקציות שמעודדות משתמשים ללמוד ולצמוח במרחב מכיל ונגיש, לתרום לעתיד בר-קיימא יותר

Pok Pok
Pok Pok הוא חדר צעצועים דיגיטלי לילדים, המציע מרחב אוניברסלי לגיל הרך מכל הרקע והיכולות לשחק, לחקור ולראות את העולם כאחד.

pok pok

pok pok צילום: אפל

Proloquo
חלוצת אפליקציית נגישות כבר למעלה מעשור, Proloquo של AssistiveWare יוצרת כלי תקשורת מגדילים ואלטרנטיביים (AAC) המסייעים לעולם לתקשר בדרכים חדשות.

אפליקצית נגישות

אפליקצית נגישות צילום: אפל

Too Good To Go
Too Good to Go מאפשר למשתמשים למזער בזבוז מזון על ידי חיבורם למסעדות וחנויות שיש להם עודף של מזון שלא נמכר בעלות משתלמת.