מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לשכת נתניהו: מחר נביא לממשלה תקציב של 30 מיליארד שקלים

אחרי האיום של גנץ בוא אמר לנתניהו כי אם לא יבוצעו שינויים בכספים הקואליציוניים - הוא ישקול את צעדיו בממשלה, נתניהו מוציא הודעה: "כבר נעשה קיצוץ של למעלה מ-70% בכספים הקואליציוניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/23 21:39 יג בכסלו התשפד

לשכת נתניהו: מחר נביא לממשלה תקציב של 30 מיליארד שקלים
דקת הדומיה בישיבת הממשלה, צילום: קובי גדעון / לע״מ

על רקע האשמות בגין שימוש בכספים קואליציוניים בעת מלחמה, לשכת ראש הממשלה הוציא היום הודעה מסודרת בה מבהירים כי מחר יובא לממשלה תקציב חסר תקדים של 30 מיליארד שקלים לחודש וחצי הקרובים, שעונה על צרכי המלחמה.

התקציב אמור לתת מענה מלא לצרכים של צה"ל בהגנה ובהתקפה, ידאג למשפחות החטופים, הפצועים, החללים והנרצחים, למשפחות המפונים בבתי המלון וההארחה, ויבטיח שכלכלת ישראל תמשיך לעבוד ולשגשג. התקציב ידאג לתמיכה בחיילי וחיילות מילואים, למנהלת תקומה לשיקום היישובים, לעסקים שנפגעו, לכיתות כוננות ולצרכי הבריאות, הרווחה והחינוך של כל אזרחי ישראל.

ההודעה מתייחסת למידע שמסתובב בקשר לכספים הקואליציוניים, ומבהירה שכבר נעשה קיצוץ של למעלה מ-70% בכספים הקואליציוניים, 1.6 מיליארד שקלים, ומה שנותר נועד לצרכים אזרחיים כמו משכורות של מורים ולא לשום שימוש פוליטי. כל הויכוח הפוליטי עומד על כאחוז אחד מסך כל התקציב.

ההודעה הזו מגיעה אחרי האיום של גנץ היום לנתניהו בו אמר כי: "אם לא יבוצעו שינויים בכספים הקואליציוניים - נשקול את צעדינו".