אחרי סערת מסיבת העיתונאים עם החטופה - דובר בית החולים עוזב

זמן קצר לאחר משבר הריאיון עם החטופה באיכילוב - דובר בית החולים , אבי שושן, מסיים את תפקידו במקום: "כעת נפל הפור ואני מסיים את תפקידי בלב שלם ובגאווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 09:49 ח בכסלו התשפד

אחרי סערת מסיבת העיתונאים עם החטופה - דובר בית החולים עוזב
הראיון באיכילוב, צילום: צילום מסך

אבי שושן, ששימש ב- 13 שנים האחרונות כדובר בית החולים איכילוב, ולאחרונה נקלע לסערה בעקבות ריאיון שאפשר עם חטופה שאושפזה בבית החולים - וחולל נזק הסברתי כבד, הודיע כי הוא מסיים את תפקידו במקום.

"תפקיד דובר איכילוב ממכר מרוב שתמיד קורה משהו אבל הוא בעיקר שוחק בצורה בלתי רגילה בגלל הזמינות האינסופית לצד הסיפורים הטרגיים", כתב במכתב ששלח לעובדי בית החולים. "כעת נפל הפור ואני מסיים את תפקידי בלב שלם ובגאווה גדולה על עשייה שחקוקה לעד בהיסטוריה של הארגון המפואר הזה ופניי רק קדימה להגשמת חלומות נוספים ובתקווה ובתפילה שהפעם יהיו שמחים יותר".

"אף גורם ממשלתי או בטחוני לא תדרך לגבי התנהלות מול החטופות"

נזכיר כי שושן חטף ביקורת קשה, בעקבות מסיבת עיתונאים שערך עם אחת החטופות ששוחררו, יוכבד ליפשיץ, שיצרה נזק הסברתי כאשר תארה את המחבלים כחומלים. למרות שבתחילה התפאר באירוע התקשורתי שארגן, בהמשך פרסם הבהרה.

"אף גורם ממשלתי או בטחוני לא תדרך או נתן לי נוהלים לגבי התנהלות תקשורתית מול החטופות שחזרו משבי", כתב. "כל כלי התקשורת היו בבית החולים משעה חמש בבוקר וביקשו לראיין את החטופות והמשפחות. נאלצנו להוציא בכוח צלמים וכתבים מתוך המחלקה בה הן מאושפזות. במקביל המשפחה כבר החלה לתת ללא תיאום איתנו ראיונות באיכילוב".