שני לוחמי צנחנים נפלו בקרבות בצפון הרצועה, טרם הושג סיכום על עסקת חטופים

סמ"ר דביר ברזני מירושלים וסמל ינון תמיר מפרדס חנה-כרכור, שני לוחמי גדוד 890 של חטיבת הצנחנים, נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה | למרות הדיווחים במצרים על השגת סיכומים - בישראל אומרים כי טרם הושגו כאלה והפרטים עוד אינם ברורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 08:09 ז בכסלו התשפד

שני לוחמי צנחנים נפלו בקרבות בצפון הרצועה, טרם הושג סיכום על עסקת חטופים
דביר ברזני וינון תמיר ז"ל, צילום: דובר צה"ל

הבוקר (ב') הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם: סמ"ר דביר ברזני, בן 20 מירושלים, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים וסמל ינון תמיר, בן 20, מפרדס חנה-כרכור, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים. השניים נפלו בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

במקביל, נמשכים המגעים על עסקת חטופים שתכלול כככל הנראה הפסקת אש של כמה ימים. דיווחים במצרים קבעו כי יש כבר עסקה, ובישראל ציננו את ההתלהבות. בעוטף עזה נשמעו הלילה מספר התראות צבע אדום, ללא נפגעים.

החיילת נועה מרציאנו נפצעה מאש צה"ל ואז נרצחה על ידי מחבלי חמאס

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, הציג אמש (א') פרטים חדשים על מציאת הגופות של החיילת נועה מרציאנו ויהודית וייס בשבוע שעבר. בנוסף, ממצאים חדשים שחושפים צה"ל ושב"כ מוכיחים כי בית החולים שיפאא' שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ב-7 באוקטובר.

לפי הדו"ח הפתולוגי הראשוני של מרציאנו, היא נועה הוחזקה בדירה בסמוך לשיפאא', שם נפצעה בתקיפת צה"ל שהרגה את המחבל שהחזיק בה ובהמשך הוכנסה לבית החולים שיפאא' שם נרצחה.בנוסף, הגרי הציג תיעודים שמראים כי מחבלי חמאסב הכניסו חטופים שאינם פצועים לשטח בית החולים.

צפו: חטופים משטח ישראל מובלים לשיפאא'