דובר צה"ל בחשיפות דרמטיות: החיילת נועה מרציאנו נפצעה מאש כוחותינו ונרצחה בשיפאא'

דובר צה"ל בחשיפות דרמטיות על בית החולים שיפאא': תיעודים של חטופים ישראלים מובלים על ידי מחבלים במסדרונות בית החולים ב7 באוקטובר ומסקנות נתיחת הגופה של החיילת נועה מרציאנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/23 20:59 ו בכסלו התשפד

דובר צה"ל בחשיפות דרמטיות: החיילת נועה מרציאנו נפצעה מאש כוחותינו ונרצחה בשיפאא'
איתור גופותיהן של יהודית וייס ז"ל ורב"ט נועה מרציאנו ז"ל, צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי יוצא היום בהצהרה נוספת לציבור וחושף פרטים חדשים על מציאת הגופות של החיילת נועה מרציאנו ויהודית וייס בשבוע שעבר. בנוסף, ממצאים חדשים שחושפים צה"ל ושב"כ מוכיחים כי בית החולים שיפאא' שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ב-7 באוקטובר.

החיילת נועה מרציאנו נפצעה מאש צה"ל ואז נרצחה ע"י מחבלי חמאס

לפי הדו"ח הפתולוגי הראשוני של החיילת נועה מרציאנו: נועה הוחזקה בדירה בסמוך לשיפאא', שם נפצעה בתקיפת צה"ל שהרגה את המחבל שהחזיק בה, בהמשך הוכנסה נועה לבית החולים שיפאא', שם נרצחה.

בנוסף, תיעוד שנחשף בסיוע שירות הבטחון הכללי ניתן לראות את מחבלי חמאס ביום שבת ה-7 באוקטובר, מובילים בכוח חטופים, אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי, שנחטפו משטח ישראל. כמו כן, ניתן לראות בתוך מרחב בית החולים שיפאא' רכבים צבאיים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני.

רכבי צה"ל מוכנסים לשיפאא

רכבי צה"ל מוכנסים לשיפאא' צילום: דובר צה"ל

אזרחים ישראלים מובלים לשיפאא

אזרחים ישראלים מובלים לשיפאא' ב7 לאוקטובר צילום: דובר צה"ל

מצורף תיעוד מתוך בית החולים שיפאא' מיום החטיפה, ה-7 באוקטובר 2023, בין השעות 10:42-11:01 ובהם נראים חטופים משטח ישראל מוקפים במחבלי חמאס חמושים. אחד מהם פצוע ומובל על מיטת בית חולים והשני הולך על רגליו. מדובר בחטופים, אזרח תאילנדי ואזרח נפאלי

צפו: חטופים משטח ישראל מובלים לשיפאא'