מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סוף סוף אחדות? לפיד מתייצב לצד נתניהו: "מצטרף לגינוי"

אחרי שראש הממשלה הוציא הודעה חד משמעית נגד הרשות הפלשתינית שהכחישה את הטבח במסיבה ברעים, יו"ר האופוזיציה שעד כה נלחם איתו ראש בראש מתייצב לצידו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/23 19:37 ו בכסלו התשפד

סוף סוף אחדות? לפיד מתייצב לצד נתניהו: "מצטרף לגינוי"
לפיד ונתניהו, צילום: Flash90

אחרי שנתניהו גינה את הרשות הפלשתינית, גם יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד התייחס היום (א') למכתב ששיחררה מוקדם יותר הרשות הפלשתינית בו הכחישה את הטבח האכזרי שביצע חמאס בשביעי לאוקטובר בפסטיבל "נובה" ברעים.

לפיד צייץ וכתב כי הוא: "מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו להודעה המתועבת והשיקרית של משרד החוץ הפלשתיני. מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה".

נזכיר כי בעקבות המכתב, נתניהו יצא היום לתקשורת באמירה ברורה: "לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש". ואחר כך הבהיר כי לא יעביר את השליטה ברצועה למי שמכחיש או תומך בטרור.

הציוץ של לפיד לא בא בחלל ריק: רק בשבוע שעבר אמר לפיד בראיון ליונית לוי בחדשות 12 כי יש להחליף את ראש הממשלה נתניהו בנציג אחר מהליכוד. "הממשלה הזו לא מתפקדת, אנחנו צריכים שינוי בממשלה, הוא לא יכול להמשיך להיות ראש ממשלת ישראל. נתניהו צריך ללכת עכשיו, כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ראש ממשלה שאיבד את האמון של הציבור".