מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל

צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל | הוושינגטון פוסט: ישראל וחמאס קרובים לעסקה, במסגרתה 50 חטופים ישוחררו בקבוצות קטנות תמורת 5 ימי הפוגה, הבית הלבן מכחיש: "טרם הגענו להסכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/23 06:03 ו בכסלו התשפד

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל
הלוחמים שנפלו, צילום: דובר צה"ל

המלחמה הקרקעית בעזה: צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות על צפון רצועת עזה: סמל בנימין מאיר ארלי, בן 21 מבית שמש, שירת בגדוד 101, חטיבת הצנחנים. סרן (במיל') רועי ביבר, בן 28 מצור משה, שירת כמפקד צוות ביחידת יהל"ם, חיל ההנדסה הקרבית. בנוסף, לוחם בסיירת צנחנים נפצע אתמול (שבת) באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה.

רועי ביבר

רועי ביבר צילום: דובר צה"ל

הוושינגטון פוסט: ישראל קרובה לעסקה לשחרור חטופים

סוגיית החטופים: הוושינגטון פוסט מדווח על פי מקורות המעורבים במשא ומתן כי ישראל קרובה לעסקה עם חמאס, במסגרתה ישוחררו חמישים חטופים תמורת הפוגה של חמישה ימי לחימה. לפי פרטי העסקה המתגבשת נשים וילדים ישוחררו בקבוצות קטנות בכל 24 שעות, תמורת הפסקת האש. במהלך ההפוגה ישראל תוכל לפקח מהאוויר על הנעשה ברצועת עזה, והיקף הסיוע ההומניטרי יוגדל משמעותית ויכלול גם דלק.

דוברת הבית הלבן, אדריאן ווטסון, הכחישה את הדיווח וטענה כי הצדדים טרם הגיעו לעסקה. "עדיין לא הגענו לעסקה, אבל אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי להגיע לעסקה" כתבה.

צה"ל פעל במחנות הפליטים ג'נין, בלטה ואעידה

פעילות צה"ל ביו"ש: במהלך הלילה (שבת) כוחות צה"ל ביצעו מעצרים במספר מוקדים, ביניהם מחנה הפליטים ג'נין, מחנה הפליטים בלאטה בשכם ומחנה אעידה מצפון לבית לחם. במהלך הפעילות, דחפורים של צה"ל חשפו כבישים כדי לסכל מטעני חבלה שהוטמנו תחתיהם. הכוחות ביצעו מעצרים תוך שמחבלים השליכו לעברם מטעני נפץ.

עבודות חישוף בג'נין

לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il