סיכום ביניים בעזה: 4,300 תקיפות עד כה - זה מספר המנהרות שפוצצו

כוחותינו ממשיכים בתקיפות בעזה, ועד כה הותקפו אלפי מטרות טרור של ארגון חמאס | בין היתר: 4,300 תקיפות, 3,000 תשתיות טרור ומאות עמדות שיגור נ"ט | צפו: שירת התקווה על חוף בעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/23 12:07 כט בחשון התשפד

סיכום ביניים בעזה: 4,300 תקיפות עד כה - זה מספר המנהרות שפוצצו
פיר מנהרה בעזה, צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל ממשיכים להילחם ברצועת עזה: במסגרת הלחימה תקפו כלי טיס של חיל האוויר והכוחות הקרקעיים 4,300 תקיפות וכ-300 פירי מנהרות. כמו כן, הותקפו מאות עמדות שיגור נ"ט וכ-3,000 תשתיות טרור - מתוכן מעל למאה מבנים ממולכדים ומאות חמ"לים של ארגון הטרור חמאס ומטרות פיקוד ושליטה של ארגון הטרור.

שירת התקווה על חוף עזה:

אתמול (א') דיבר דובר צה"ל על הלחימה בעזה ואמר: "כוחות צה"ל בשעה הזאת ממשיכים לתקוף את מעוזי החמאס בלב מחנה שאטי ולהעמיק את הפשיטות ללב העיר עזה. לוחמי חי"ר והנדסה, בהובלת חטיבת השריון 401, פשטו על עשרות מבנים בפאתי שאטי וחיסלו מחבלים שהיו חלק ממערך ההגנה של המחנה. במקביל, כוחות של אוגדה 36, בשיתוף פעולה עם לוחמי זרוע הים, ביצעו פשיטה במעגנת עזה. הכוחות נמצאים כעת במעגנה ובאזורים המזרחיים למעגנה, וכך מתבצע כיתור מלא באזור בו פועלים גם כוחות בשאטי וגם כוחות באזור המעגנה ומשם לעבר מזרח העיר".

"הלוחמים מאתרים משגרים ארוכי טווח שכוונו לשטח מדינת ישראל, עמדות שיגור נגד טנקים, פירי מנהרות ועוד תשתיות טרור ומשמידים אותן. לוחמי צה"ל פועלים בשטח יחד עם רכזי שירות הביטחון הכללי ויחידה 504. הם עוצרים מחבלי חמאס המועברים לחקירה בישראל. עד כה עצרנו 20 מחבלים נחקרים שהבאנו אותם לחקירה בישראל. זה עשרים שבויים שמתוכם גם כאלה שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר", הוסיף.