חולדאי דרש להסיר את מיצג הגרדום של החזית האזרחית - כך הם הגיבו

פקחי עיריית תל אביב דרשו להסיר מכיכר דיזנגוף את מיצג הגרדום שקורא לעונש מוות למחבלי מתקפת הפתע. בתנועת החזית האזרחית הגיבו: "לא יהיה, לא יקרה, זו הדרישה של מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/23 08:32 כח בחשון התשפד | עודכן בתאריך 12/11/23 08:58

חולדאי דרש להסיר את מיצג הגרדום של החזית האזרחית - כך הם הגיבו
מיצג הגרדום בתל אביב, צילום: קבוצת רוזנבאום תקשורת

עיריית תל אביב דורשת מתנועת החזית האזרחית להסיר את מיצג המחאה שהוצב הבוקר (א') בכיכר דיזנגוף. פקחי העירייה הציבו על יד הגרדום מכתב הדורש את פינוי המיצג באופן מיידי, תנועת החזית האזרחית מסרה בתגובה כי המיצג לא יוסר: "לא יהיה, לא יקרה, זו הדרישה של מדינת ישראל".

במסגרת המיצג שהוקם בכיכר דיזנגוף, הוצבו כנפי מלאך ענקיות המורכבות מתמונותיהם של כלל נרצחי השביעי באוקטובר, כשלפניהן מוצב גרדום- חבל תליה ענקי, ולפניו הכיתוב: "מחבלי טבח אוקטובר לחבל התליה".

הלוחמה הפסיכולוגית הנגדית שמפחידה את תושבי עזה

כזכור, בחודש האחרון הפיקו בחודש האחרון מספר סרטונים שנועדו להתמודד עם הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס בלוחמה נגדית. בסדרת הסרטונים שיצרה בשפה הערבית פונה התנועה האזרחית אל אנשי החמאס ותושבי עזה ומזהירה אותם מהתגובה הקשה של ישראל למעשיהם.

מיצג הגדרום בתל אביב

מיצג הגרדום בתל אביב, צילום: קבוצת רוזנבאום תקשורת

עופר רוזנבאום, יו"ר תנועת החזית האזרחית: "הגענו לכאן הבוקר למרכז תל אביב כדי להציג דרישה ציבורית גדולה ורחבה. עונש מוות למחבלים הוא כבר לא עניין של ימין או שמאל, הוא עניין קיומי והישרדותי לנוכח המציאות החדשה שכולנו התעוררנו אליה לפני חמישה שבועות. ההלם הגדול מבחינתי הוא שעיריית ת"א סירבה לאפשר לנו להקים את המיצג החשוב למען זכרם של הנרצחים והדרישה שמותם לא יהיה לשווא. בימים הקרובים אנו מתכוונים להמשיך ולקיים פעולות ברחבי הארץ כחלק מתהליך הגדילה של התנועה".