מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מנכ"ל מד"א התפוצץ על מזכ"ל האו"ם: "סייע למחבלים"

אלי בין תקף בחריפות את מזכ"ל האו"ם לאחר שגינה תקיפת אמבולנס של הצלב האדום: "מדוע התקפה ברברית על צוותי רפואה ישראליים של מגן דוד אדום, הצלב האדום הישראלי, לא גורמת לך לאותה חלחלה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/23 23:05 כ בחשון התשפד

מנכ"ל מד"א התפוצץ על מזכ"ל האו"ם: "סייע למחבלים"
מד"א, אמבולנס, , צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לאחר שמזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש תקף בחריפות את ישראל על כך שלדבריו תקפה אמבולנס של הצלב האדום, מנכ"ל מד"א, אלי בין, זעם על דבריו והאשים אותו בסיוע למחבלי החמאס. בין תיאר את הזוועות שביצע הארגון הרצחני בנהגי האמבולנסים: "הפראמדיקים שלנו נמצאו כשהם עדיין עוטים את כפפות הטיפול, כאשר מחבלי החמאס רצחו אותם. נהגי האמבולנסים שלנו נרצחו בדם קר על מושב הנהג בדרכם להציל חיים".

"מדוע התקפה ברברית על צוותי רפואה ישראליים לא גורמת לך לאותה חלחלה?"

מנכ"ל מד"א עקץ את גוטרש: "מדוע התקפה ברברית על צוותי רפואה ישראליים של מגן דוד אדום, הצלב האדום הישראלי, לא גורמת לך לאותה חלחלה?". לסיום חתם: "לעולם נזכור אותך כמזכ"ל האו"ם שסייע למחבלים, אך סירב לגנות רצח של אזרחים וצוותי רפואה ישראליים".

כזכור, מזכ"ל האו"ם, תקף בחריפות את ישראל על כך שלדבריו "תקפה שיירת אמבולנסים מחוץ לבית החולים שיפא". עוד כתב גוטרש: "במשך כמעט חודש אחד, אזרחים בעזה, כולל ילדים ונשים, נצורים, מנועים מסיוע, נהרגים ומופצצים בבתיהם. זה חייב להיפסק".