מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מטח כבד למרכז: אזעקות בראשון לציון, חולון, בת ים ורחובות

אזעקות נשמעו בנס ציונה, ראשון לציון, חולון, בת-ים, רחובות, באר יעקב, לוד ורמלה. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק. המשטרה: מבצעים סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה באזור המרכז ותל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/23 22:02 כ בחשון התשפד

מטח כבד למרכז: אזעקות בראשון לציון, חולון, בת ים ורחובות
צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

סמוך לשעה 22:00 אזעקות נשמעו בנס ציונה, ראשון לציון, חולון, בת-ים, רחובות, באר יעקב, לוד ורמלה. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק. מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל מבצעת כעת סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה באזור המרכז תל אביב. בשלב זה לא ידוע על נפגעים.

"ההגנה האווירית שלנו היא מהמתקדמות בעולם"

מוקדם יותר היום, דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי התייחס לפעילות מערכת ההגנה האווירית ואמר: "ההגנה האווירית שלנו היא מהמתקדמות בעולם, היום גם יירטנו רקטה רחוקה שחמאס ירה לכיוון הערבה. יירטנו אותה בעזרת מערכת החץ שזה יירוט מבצעי מוצלח מאוד שלה במהלך המלחמה הזאת. כך נמשיך להגן אווירית על כלל מדינת ישראל בכל מקום שבו יהיה איום".

צה"ל תקף בעזה על סמך מידע שהתקבל מחקירות שב"כ

צה"ל ממשיך לתקוף בעזה: מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום תשתית טרור של חמאס שמוקמה על גג מבנה. בנוסף, בסמוך למבנה אותר פיר שהותקף והושמד. המידע אודות תשתית הטרור והפיר התקבל כחלק מחקירות השב"כ ובזכות הפעולה הקרקעית של צה"ל בשטח רצועת עזה.

בנוסף, בהכוונה מודיענית של אמ"ן ושב"כ ולאחר זיהוי ירי מהמרחב הותקף מבנה ממנו נוהלה לחימה כנגד הכוחות. כחלק מהלחימה לוחמי נח"ל, הנדסה ושריון ניהלו קרב אל מול המחבלים וחיסלו אותם. במרחב זוהה גם פיר מנהרה על ידי הלוחמים וכן אותרו חומרי מודיעין ואמצעי לחימה.