10 דברים שלא ידעתם על אלמוג בוקר: הקולגה המוערכת ואיפה עשה את הכסף הגדול

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום, מופיע על המסך שלנו בימים אלו יותר מתמיד ומשדר באופן שוטף מהחזית | הנה עשרה דברים שייתכן שלא ידעתם עליו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/11/23 16:12 יח בחשון התשפד

10 דברים שלא ידעתם על אלמוג בוקר: הקולגה המוערכת ואיפה עשה את הכסף הגדול
אלמוג בוקר, צילום: רשת 13

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום ובעצמו תושב הקיבוץ זיקים, החל את עבודתו העיתונאית כבר בשנת 2003. כעת אנחנו רגילים לראות אותו על המסך מדי יום, אך יש לא מעט דברים שאנחנו לא יודעים עליו.

1. סדרת טלוויזיה אהובה

"סדרת הטלוויזיה האהובה עליי היא חברים", מספר בוקר, "תמיד מצחיקה אותי. אני יכול לשבת ולראות את אותם פרקים שוב ושוב בבינג' מטורף בשבת, בלי הפסקה, ושבוע אחרי זה לראות אותם שוב. זו הדרך שלי להתמודד עם התקפי חרדה בלילה. תמיד כשתופס אותי התקף חרדה, וזה קורה לא מעט, הדבר היחיד שמוציא אותי מזה זה לשבת ולראות פרק של חברים. זה לא רק סדרה אהובה, זה גם סוג של תרפיה".

הסט של בית הקפה "סנטרל פרק"

הסט של בית הקפה "סנטרל פרק", חברים צילום: shutterstock

2. העבודה הראשונה

"העבודה הראשונה שלי הייתה שטיפת מדרגות בבניין שלנו, עשינו את זה אחותי ימית ואני. שטפנו בניין של 8 קומות ולאט לאט התרחבנו לכמה בניינים. זה היה כסף לא רע, כדי לממן את לימודי הנהיגה. עשינו את זה כמה חודשים ואז קצת נמאס".

3. פדיחה בשידור חי

בוקר התחיל לבד שידור בשטח, על יד הגדר מסביב לקיבוץ זיקים בו הוא מתגורר, כשלפתע גילה שאין לו סוללה. המגיש רץ במהירות לביתו, במרחק 70 מטר מהעמדה, ולקח סוללה משם. כשחזר וחידש את הקשר, מיד פנתה אליו המגישה מהאולפן, אילה חסון. "הייתה רק בעיה אחת: לא הייתי בכושר ולא נשאר לי אוויר", הוא מספר, "היא מדברת ואני שותק, היא שואלת אותי ואני מנסה לדבר ולא מצליח, זאת הייתה פדיחה נוראית וגם אילה קצת נבהלה כי היא חשבה שקרה לי משהו. בשלב מסוים הם ירדו ממני, נשמתי קצת וחזרתי לשידור".

4. אבן בכליות

בחודש פברואר של שנה שעברה, בוקר נתקף בכאבים אדירים תוך כדי שידור חי של התכנית היומית שלו בשעה 15:00 בצהריים. הכאבים היו חזקים כל כך שבוקר נאלץ להתפנות מהאולפן אל בית החולים והעיתונאי מתן חודורוב הוקפץ להחליף אותו באופן מיידי. בדיעבד, גילה בוקר, הייתה לו אבן בכליות.

5. לא תאכל בחיים

"היה לי לאחרונה ניסיון רע מאוד עם דגים חיים, שאני לא אוכל ולא אכלתי אף פעם ופחדתי מזה מאוד. והכריחו אותי לטעום ומה שקרה לי ביום למחרת היה נוראי - לא תפקדתי. זאת הייתה הפעם הראשונה והאחרונה ואני לא אחזור על זה".

6. הפלייליסט

"בימים אלה יש רק שיר אחד שמתנגן לי בראש, כל הזמן. הוא היה גם הרבה קודם, אבל עכשיו יותר מתמיד: אמן על הילדים של חנן בן ארי. בתוך השחור הזה שחווינו והתמונות הנוראיות של מה שעשו לילדים כאן, אתה מודה כל יום על מה שיש לך והילדים זה הדבר הזה. רץ כל הזמן בראש".

חנן בן ארי

"אמן על הילדים", חנן בן ארי , צילום: Yossi Aloni/Flash90

7. הדייט הראשון

בוקר לא מצליח להיזכר באף דייט ראשון מלבד החשוב ביותר: הדייט עם אשתו אילת. "הדייט הכי לא דייט שיכול להיות", הוא צוחק, "יצאנו לאכול בצהריים במסעדת ניו יורק, אספתי אותה מהלימודים אחרי שהכרנו בלילה הקודם. זה דייט כל כך מיוחד כי זה היה נראה שאנחנו מכירים שנים, אז לא היינו צריכים לצאת למשהו פנסי. פשוט ארוחת צהריים, בעיקר דיברנו, והיה בזה משהו מאוד אמיתי ומיוחד".

8. הקולגה הכי מוערכת

"יש הרבה קולגות שאני מאוד מעריך, אוהב ולומד מהם, וחלקם גם חברים טובים שלי, אבל יש קולגה אחת שאני מאוד מאוד מעריך אותו וזה משה נוסבאום. מבחינתי הוא חיית שטח מטורפת, תמיד הסתכלתי עליו. גם אחרי 40 שנה במקצוע הוא מגיע לכל זירה, ראשון תמיד, מתלהב כמו ביום הראשון. וכתב שטח זה תמיד גרם לי לחשוב איזה איש מדהים, כמה הוא אוהב את העבודה שלו ומחויב אליה, ובטח בימים האלה שהוא עובר את ההתמודדות האישית שלו ולא מוותר ולא סופר אף אחד. אני יכול לשבת ולהקשיב לו כשהוא מדבר בטלוויזיה בעונג. אני מחזק אותו כל יום על זה שהוא לא מרים ידיים ואוהב אותו ממש".

משה נוסבאום, "חיית שטח מטורפת" צילום: Yonatan Sindel/Flash90

9. קבוצת הוואטסאפ עם עצמך

"קבוצת הוואטסאפ שלי נקראת 'לא לשכוח - עבודה' ואני זורק לשם את כל מה שאני צריך לטפל ולא מספיק, כי אם לא אין מצב שאני אזכור, בטח בימים של המלחמה. לא מצליח להעביר את הכל, אבל את הדברים החשובים באמת אני מעביר לשם".

10. הדבר שמחזק אותך בימים אלו

"כמובן, המשפחה - אשתי והילדים. מנסה לנשום את הילדים בכל אפשרות שיש, וכמובן אשתי שבאמת מדהימה בעצם זה שהיא מאפשרת ומבינה את החשיבות הגדולה בפן הלאומי. למרות שהיא חוששת ודואגת וקשה לה היא עושה הכל כדי שאני אוכל לעשות את זה. הם אלה שמחזקים אותי, בתמיכה שלהם ובאהבה שלהם".

עובדת בונוס

"את הכסף הגדול באמת עשיתי כמלצר בנאפיס", חושף בוקר, משועשע, "בשנים הראשונות בעיתונות לא יכולתי להתפרנס מזה, הכסף היה קטן מאוד וגם לא באתי בשביל הכסף אלא באמת מתוך תחושת שליחות ורצון לשנות, ובין לבין עבדתי בנאפיס כמלצר בשעות הלילה, משמרות משבע בערב עד שבע בבוקר. הייתי עושה ים של כסף מטיפים. היו משמרות של 1,200-1,300 שקל".