עוד חיסול מוצלח: חוסל ראש מערך הנ"ט של חמאס

צה"ל ושב"כ חיסלו מהאוויר את מחמד עצאר, ראש מערך הנ"ט של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה שהיה אחראי על כלל מערכי הנ"ט ובמהלך פיקודו יצאו לפועל מספר פיגועים נגד אזרחים וחיילים | הרמטכ"ל הלוי: אנחנו מתקדמים בשלבי המלחמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/23 19:44 יז בחשון התשפד

עוד חיסול מוצלח: חוסל ראש מערך הנ"ט של חמאס
חיסול מחבלים, צילום: דובר צה"ל

צה"ל בהכוונת מודיעין אמ"ן ושב"כ, חיסל את מחמד עצאר, ראש מערך הנ"ט של ארגון הטרור חמאס באמצעות מטוס קרב. במסגרת תפקידו, עצאר היה אחראי על כלל מערכי הנ"ט בחטיבות השונות ברצועת עזה, ניהל את הכוח בשגרה וסייע בהפעלתו בחירום. במהלך פיקודו על מערך הנ"ט יצאו לפועל מספר פיגועי נ"ט כנגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל.

צילום: דובר צה"ל

צפו בתיעוד החיסול:

הרמטכ"ל: אנחנו מתקדמים בשלבי המלחמה

הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, פרסם היום (ד') דף קרבי שני ללוחמים והמפקדים בשטח. "מפקדי צה"ל וחייליו, אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה. זו תהיה מלחמה ארוכה ואנחנו נילחם אותה עד תום. אנו יוזמים ונלחמים באויב בשטחו, פוגעים בו באותם המקומות בהם שקד על תוכניותיו ובמרחבים מהם יצאו המחבלים בני העוולה. אנחנו מתקדמים בשלבי המלחמה, ופועלים קרקעית בתוך שטח האויב, בליווי אש מדויקת וכבדה. הפעילות תימשך ותתעצם על פי שלבי המלחמה ומטרותיה, כפי שהוגדרו על ידי ממשלת ישראל", כתב הלוי.

הוא המשיך: "עד כה הסבנו לאויב אבדות כבדות ופגענו בתשתיות הטרור. אנו מחפשים, מוצאים והורגים את משתתפי המתקפה הרצחנית נגדנו ואת שולחיהם. נמשיך להילחם באויב בעוצמה רבה מהיבשה, מהאוויר ומהים. נמשיך לחתור ללא לאות ולנצל כל הזדמנות להשבת החטופים, במאמצים גלויים וסמויים ובנטילת סיכונים כפי שכבר עשינו. למלחמה יש מחיר כבד וכואב, אך הכרחי. אנו נמשיך להכות באויב ככל שיידרש, עד אשר אזרחי ישראל ישובו לחיות חיי ביטחון בבתיהם ובקהילותיהם".