המלחמה בשיאה: פגיעה ישירה באשדוד, כוחותינו נלחמים בעומק הרצועה

החל מהשעה 14:30 נורו מספר מטחי רקטות לעבר גוש דן והשרון ואזעקות נשמעו ברוב ערי האיזור, ללא נפגעים. מאוחר יותר דווח על נפילה באשדוד, פצוע קל | כוחותינו מנהלים קרבות עזים מול מחבלי חמאס בעומק הרצועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 14:31 טז בחשון התשפד | עודכן בתאריך 31/10/23 16:22

המלחמה בשיאה: פגיעה ישירה באשדוד, כוחותינו נלחמים בעומק הרצועה
צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

החל מהשעה 14:30 נורו מספר מטחי רקטות לעבר גוש דן והשרון, אזעקות נשמעו ברוב ערי האיזור. דווח על נפילות רסיסי רקטות במספק מוקדים, לא דווח על נפגעים. בשעה 16:00 נשמעה אזעקה באשדוד ודווח על נפילות בעיר - פצוע קל אחד. במקביל, נמשכת הלחימה בעומק רצועת עזה וכוחותינו חיסלו עשרות מחבלים.

הלחימה הקרקעית ברצועה

בשעות האחרונות כוחות משולבים של צה"ל, בהובלת כוחות יבשתיים מנהלים קרבות עזים בעומק שטח הרצועה. כוחות צה"ל תקפו מוצב של מחבלי חמאס בצפון הרצועה. הכוחות חיסלו עשרות מחבלים, חוליות שיגור נ"ט ועמדות לשיגור נ"ט, עמדות תצפית ותפסו אמצעי לחימה רבים, בהם מטענים ונשקים.

תיעוד חדש מפעילות הכוחות ברצועה:

"נילחם בסמטאות, נילחם במנהרות, נילחם היכן שצריך"

היום (ג') פורסמה פקודת ההתקפה של מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן לכוחות היבשה הפועלים ברצועה: "תחנות פיקוד הדרום כאן קודקוד. אנחנו יוצאים למתקפה על החמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה. מטרתנו היא אחת, ניצחון. לא משנה כמה תהיה ארוכה הלחימה, כמה קשה, אין תוצאה אחרת מלבד ניצחון. נילחם במקצועיות ובעצמה לאור ערכי צה"ל עליהם חונכנו, ובראשם הדבקות במשימה והחתירה לניצחון".

"אנו נילחם בסמטאות, נילחם במנהרות, נילחם היכן שצריך. נכה את האויב המתועב מולו אנו עומדים. אחיי הלוחמים, התושבים של בארי, שדרות, ניר עוז, כפר עזה וישובי מערב הנגב ואיתם כל עם ישראל, כולם מביטים בנו כעת. כמוני, גם הם סומכים עליכם ומאמינים בכם, אתם דור הניצחון. כאן קודקוד, נועו למשימותיכם, הכו באויב, סוף".