החייל שהוקפץ בשבת כותב לילדיו בבית: "תעזרו לאמא ותנו לה חיבוק חזק"

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד, במכתב מרגש לילדיו שבבית: "הגיבור בקרב לא יוכל להילחם בלי הגיבור בעורף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 10:42 טז בחשון התשפד

החייל שהוקפץ בשבת כותב לילדיו בבית: "תעזרו לאמא ותנו לה חיבוק חזק"
יהודה ולד, צילום: הלל מאיר

יהודה ולד, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, כבר 3 שבועות בתוך הלחימה. במכתב מרגש שהוא מפרסם לילדיו הוא מנסה להסביר להם על הטוב והרע ומיהו הגיבור האמיתי:

"מכתב לילדים הגיבורים.
למה אתם גיבורים? "איזהו גיבור הכובש את יצרו"
יצר זה דבר טבעי וטוב. יצר הפחד, יצר החשש, יצר הבילבול והאי וודאות, יצר הדאגה, יצא הגעגוע
גיבור זה מי שמצליח לשלוט על היצר. שמצליח בכח האמונה שלו לנהל את חייו בטוב וביושר. גיבור זה מי שמסתער בקרב מול האוייב למרות החשש, למרות הפחד, הוא שולט על תחושותיו ונלחם ומגן על עמו."

הגיבור בקרב לא יוכל להילחם בלי הגיבור בעורף

ולד מזכיר לילדיו כי גיבורים זה לא רק בקרב או בשטח: "גיבור זה גם מי שנמצא בעורף בבית וחי את החיים בטוב, בנחת, ומצליח להתגבר על מה שמשתק ומפחיד. שעוזר לאמא, שהולך לסניף בני עקיבא, שלומד תורה, שעוזר למי שצריך עזרה, לחיילים, למשפחות, לקשישים, שמחזק את הרוח והלכידות של עם ישראל, שממשיך לעשות טוב בעולם.
הגיבור בקרב לא יוכל להילחם בלי הגיבור בעורף."

לסיום לולד יש מסר לילדים שבבית ובעצם לכולנו : "אהובים. אתם הגיבורים שלנו, אתם הכח שמניע אותנו. שנותן לנו עוצמה ושקט נפשי. התפילות שלכם, העשייה שלכם, הם כמו ידיים שמחבקות חזק חזק את הווסט והנשק שלנו ונלחמות איתנו יחד. אנחנו מעריצים אתכם ומצדיעים לכם. יחד נעבור את התקופה הקשה הזו, נתגבר על הקשיים שלנו, נתגבר על הקשיים של העם שלנו. וננצח.תנו חיבוק חזק לאמא. ואז חיבוק משפחתי אחד גדול. תחכו לנו, ננצח,וכבר נחזור. האבות והאמהות שבמילואים."