מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הכתב הדתל"ש נגד הרב שמואל אליהו: מפיץ פייקים כמו בוט אירני

הכתב הצבאי, רועי שרון, יוצא נגד הפרסום של הרב שמואל אליהו בו דיבר על החרפה המוסרית שהייתה בשבת שמחת תורה: "הדבר האחרון שעם ישראל צריך עכשיו זה עוד קצת הסתה ופילוג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 13:53 י בחשון התשפד | עודכן בתאריך 25/10/23 14:21

הכתב הדתל"ש נגד הרב שמואל אליהו: מפיץ פייקים כמו בוט אירני
רועי שרון, צילום: רובי קסטרו

בעקבות הפרסום של הרב שמואל אליהו במסר שיצא לחיילים היום (ד'), יוצא רועי שרון, הפרשן הצבאי של כאן 11, נגד הרב וכותב: "הרב שמואל אליהו מפיץ פייקים כמו בוט איראני ומשמיץ לוחמים גיבורים באמצע מלחמה. הדבר האחרון שעם ישראל צריך עכשיו זה עוד קצת הסתה ופילוג".

הרב שמואל אליהו פרסם מוקדם יותר היום מאמר וסרטון בו הוא קרא לחיילי צה"ל לא להכנע לאותה חרפה מוסרית שהיתה בשבת הנוראית וסיפר כי: "אותה חרפה מוסרית שנאמרה על ידי קצין שריון שסיפר איך הם ראו אזרחים מעזה נוהרים לכיוון הקיבוצים והמושבים ולא . מדובר באותם אזרחים שבסופו של דבר טבחו ושרפו חיים, אנסו באכזריות. הם רואים את אותם אזרחים שעשו את זה ולא יורים בהם! למה? כי לדבריו הם "בלתי מעורבים". "לקח להם יום שלם להבין שאותם "בלתי מעורבים", היו הנאצים הכי נוראיים.
אותה חרפה מוסרית קשרה גם את ידי טייסי מסוקים שהיו במרחק של עשר דקות מעוטף עזה, שם נמצא נמצא בסיס חיל אוויר רימון. היו שם עשרות מסוקים אפאצ'י שיכלו לעצור את הטבח הזה, הם לא עשו זאת בגלל המוסריות המזויפת"."