הרב שמואל אליהו מוכן לקרב: "אין דבר כזה בלתי מעורבים"

הרב שמואל אליהו מבקש מהחיילים שיוצאים לקרב לזכור: אין דבר כזה בלתי מעורבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 11:12 י בחשון התשפד

הרב שמואל אליהו מוכן לקרב: "אין דבר כזה בלתי מעורבים"
הרב שמואל אליהו, צילום: David Cohen/Flash90

הרב שמואל אליהו פונה לחיילים העומדים להלחם ומבקש מהם: "לפני המלחמה חובה לעשות תיקון גדול, למחות חרפה מוסרית נוראה שעלתה לנו בדמים מרובים ביום שבת שמחת תורה", אומר הרב ופירט: "אותה חרפה מוסרית שנאמרה על ידי קצין שריון שסיפר איך הם ראו אזרחים מעזה נוהרים לכיוון הקיבוצים והמושבים ולא . מדובר באותם אזרחים שבסופו של דבר טבחו ושרפו חיים, אנסו באכזריות. הם רואים את אותם אזרחים שעשו את זה ולא יורים בהם! למה? כי לדבריו הם "בלתי מעורבים". "לקח להם יום שלם להבין שאותם "בלתי מעורבים", היו הנאצים הכי נוראיים.
אותה חרפה מוסרית קשרה גם את ידי טייסי מסוקים שהיו במרחק של עשר דקות מעוטף עזה, שם נמצא נמצא בסיס חיל אוויר רימון. היו שם עשרות מסוקים אפאצ'י שיכלו לעצור את הטבח הזה, הם לא עשו זאת בגלל המוסריות המזויפת".

"החרפה המוסרית הזאת היא זאת שמנעה זאת מהם וקשרה להם את הידיים. אם נישאר עם אותה חרפה מוסרית ה' ירחם עלינו".

"אני לא מאשים את החיילים ואת הטייסים", מחדד הרב אליהו. "זו חרפה מוסרית שמקומה בבית המשפט העליון, זה שקבע שאסור לפגוע בבלתי מעורבים. דעו לכם: זה מוסר מעוות והשופטים האלה צריכים לעשות תשובה כל ימי חייהם ואז אולי יכפרו כהוא זה על תינוק אחד שראשו נערף, על נערה אחת שנאנסה בגלל המוסר המעוות שלהם".

"אנחנו - החיילים, המפקדים, הקצינים, האלופים צריכים לדעת שיש מוסר אלוקי, המוסר של התורה. והוא אומר שאין דבר כזה בלתי מעורבים.

בקריעת ים סוף כתוב שחלק מהמצרים טבעו בים כמו עופרת, חלק כמו אבן וחלק כמו קש. חכמינו אמרו שזה נקבע לפי דרגת האשמה, אבל כולם בסוף נענשו. גם המצרי הירא את דבר ה' בסוף היה שותף, הוא סיפק את הסוסים למרדף אחרי בני ישראל. כל מי ששותף - אשם. אם לא מבינים את הכלל הזה - לא מנצחים".

"ככה האמריקאים והרוסים הכריעו את הנאצים במלחמת העולם השניה", הזכיר הרב. "אף אחד לא אמר להם שהם לא מוסריים, זה היה הכי מוסרי בעולם! אם לא היו נוהגים כך עד היום היטלר וממשיכיו היו בשלטון".

כדי לעצור את הרשע הזה צריכים לקיים את המוסר האמיתי, לא המזויף של בית המשפט העליון, לא זה של האקדמיה, שאין לו יד ורגל בשום מקום בעולם. את המוסר האמיתי של הקב"ה ותורת ישראל שאין יותר מוסרית ממנה בעולם".

"חייבים לתקן את זה לפני הכניסה לעזה ולבנון,. חייבים לעשות על זה תשובה לאומית, כולנו, וננצח", מסכם הרב אליהו ומברך: "חיזקו ואימצו!".