אלמוג בוקר תוקף את הממשלה: תפסיקו לעשות סלקציה

העיתונאי הוותיק זועם על ההחלטה שלא לתקצב כרגע חלק מהקיבוצים שספגו מכה קשה זאת עקב המרחק מהרצועה, "שקמו את כל היישובים שהיו תחת מתקפה או שלא יהיה את מי להחזיר לכאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 12:02 י בחשון התשפד

אלמוג בוקר תוקף את הממשלה: תפסיקו לעשות סלקציה
אלמוג בוקר , צילום: Moshe Shai/FLASH90

כתב חדשות 13 בדרום, אלמוג בוקר, זועם על החלטת הממשלה, לפיה תושבי קיבוץ רעים שספגו מכה קשה במהלך מתקפת הטרור של החמאס, לא יזכו לכספים מיידים לשיקום האזור, זאת מכיוון שהם נמצאים מעבר לטווח של ארבעה קילומטרים מהרצועה.

חמישה מחברי קיבוץ רעים נרצחו בקרבות מול המחבלים

"ריח המוות בקיבוץ רעים עוד באוויר. בכל פינה. בתי החברים הרוסים, כמה מהם שרופים, הדם עוד על המדרכות - אבל הם לא יזכו בינתיים להיכנס לתוכנית השיקום של הממשלה. אולי בהמשך. עכשיו סלקציה", כך כתב בוקר ברשת החברתית. הוא תיאר כיצד חמישה מחברי קיבוץ רעים נרצחו בקרבות מול המחבלים, ועדיין הם לא זכאים למיליוני השקלים הראשוניים של מנהלת תקומה לצורך השיקום. "בארי תקבל פיצוי באופן מיידי, רעים תחכה. ניר עוז כן, ישע, אולי בהמשך. למה? הם מעבר לטווח של ה-4 קילומטרים מהרצועה".

הרס בעוטף עזה

הרס בעוטף עזה, צילום: Erik Marmor/Flash90

תעבירו כסף או שלא יהיה את מי להחזיר לכאן

לדבריו, הממשלה תקועה באותו יום שישי שלפני פרוץ המלחמה, ולא הבינה שחמאס שרטט את הגבול מחדש בבוקר המתקפה. "המחבלים הנאצים של חמאס לא עצרו אחרי 4 קילומטרים וגם לא אחרי 7 ואם לא החברים הגיבורים מרעים שהגנו בגופם על הבית, הם כנראה היו מגיעים גם לאשקלון, אשדוד ואולי לגוש דן".

לסיום התחנן העיתונאי: "אז תעצרו עכשיו הכל! בלי סלקציה, בלי בירוקרטיה, בלי מקדמות ובלי יחסי ציבור עלובים תחת הכותרת 'מינהלת התקומה החלה לעבוד'- תעבירו כסף לכל יישובי העוטף. תשקמו את כל היישובים שהיו תחת המתקפה הרצחנית באשכול, שדות נגב, שער הנגב וחוף אשקלון, אחרת לא יהיה את מי להחזיר לכאן".